loading...

موزیک باحال درخواستی

تکست موزیک چشمای من از علی تکتا,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,Download New Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشمای من از علی تکتا,nice music mp3,تکست آهنگ چشمای من از علی تکتا,کد آهنگ چشمای من از علی تکتا,متن

حسین بازدید : 63 چهارشنبه 19 دی 1397

تکست موزیک چشمای من از علی تکتا,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,Download New Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشمای من از علی تکتا,nice music mp3,تکست آهنگ چشمای من از علی تکتا,کد آهنگ چشمای من از علی تکتا,متن آهنگ چشمای من از علی تکتا,دانلود mp3 چشمای من از علی تکتا,کلیپ چشمای من از علی تکتا,تک آهنگ چشمای من از علی تکتا,موزیک ویدیو چشمای من از علی تکتا,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ,دانلود اهنگ درخواستی,کد آهنگ پیشواز همراه اول چشمای من از علی تکتا,دانلود آهنگ جدید از چشمای من از علی تکتا,ریمیکس چشمای من از علی تکتا,آکورد آهنگ چشمای من از علی تکتا,متن ترانه چشمای من از علی تکتا,دانلود اهنگ,

باز دلمو به یه گوشه چشم تو میبازم
تنها می شم ولی با درد تنهایی میسازم
خوب میدونم که از حال دلم خبر نداری
تا بمیری من و دنیامو پشت سر میذاری
چشمای من دیگه طاقت بیداری نداره
خاطره هام نمیخوام تو رو یاد من بیاره
دل من داره کم میاره
چشمای من دیگه طاقت بیداری نداره
خاطره هام نمیخوام تو رو یاد من بیاره
دل من داره کم میاره چشمای من دیگه طاقت بیداری نداره
خاطره هام نمیخوام تو رو یاد من بیاره
دل من داره کم میاره

عادت ثانیه هام شده چشم انتظاری
همدم بی کسی هام یه عکس یادگاری
قصه رفتن تو اخه باور ندارم
میری و دل خوشیمو پیش تو جا میذارم پیش تو جا میذارم پیش تو جا میذارم

چشمای من دیگه طاقت بیداری نداره
خاطره هام نمیخوام تو رو یاد من بیاره
دل من داره کم میاره

چشمای من دیگه طاقت بیداری نداره
خاطره هام نمیخوام تو رو یاد من بیاره
دل من داره کم میاره

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

منبع: بیتاب 74







برچسب ها تکست موزیک چشمای من از علی تکتا دانلود آهنگ با لینک مستقیم Download New Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشمای من از علی تکتا nice music mp3 تکست آهنگ چشمای من از علی تکتا کد آهنگ چشمای من از علی تکتا متن آهنگ چشمای من از علی تکتا دانلود mp3 چشمای من از علی تکتا کلیپ چشمای من از علی تکتا تک آهنگ چشمای من از علی تکتا موزیک ویدیو چشمای من از علی تکتا دانلود آهنگ جدید متن آهنگ دانلود اهنگ درخواستی کد آهنگ پیشواز همراه اول چشمای من از علی تکتا دانلود آهنگ جدید از چشمای من از علی تکتا ریمیکس چشمای من از علی تکتا آکورد آهنگ چشمای من از علی تکتا متن ترانه چشمای من از علی تکتا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو