loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ پازل بند غم و غصم خیلی کم شد,    ریمیکس بارونای نم نم,    دانلود اهنگ پازل باند اولین باره,    دانلود آ

حسین بازدید : 33 یکشنبه 23 دی 1397


,   

,    دانلود آهنگ پازل بند غم و غصم خیلی کم شد
,    ریمیکس بارونای نم نم
,    دانلود اهنگ پازل باند اولین باره
,    دانلود آهنگ پازل باند گریه چیه
,    دانلود آهنگ پازل باند لحظه به لحظه
,    دانلود آهنگ پازل باند فرشته
,    پازل باند چی میشه
,    دانلود آهنگ پازل باند نارنجی
,    دانلود اهنگ پازل بند

 

♪♪♫♫♪♪♯

هر روز هرشب فکرم با فکرت درگیره گمون کنم دیره قلبم داره میره
هر روز هرشب چشمات تو خاطره هامه همیشه باهامه نفسم میگیره
♪♪♫♫♪♪♯حتی دیگه یه ثانیه نمیشه بگذره بدونه تو ♪♪♫♫♪♪♯
عشقم همه چی واضحه من عاشقت شدم به جونه تو به جونه تو
بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره

( با دو کیفیت و همراه با متن )
تو بگو به من چی میدونی از دردای این عشقه نیمه کاره
♪♪♫♫♪♪♯ یکی یکی حرفات باورم شد غم و غصم خیلی کم شد ♪♪♫♫♪♪♯
آخه تویه خوابامم میدیدم که دله تو عاشقم شد
بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره

( با دو کیفیت و همراه با متن )
تو بگو به من چی میدونی از دردای این عشقه نیمه کاره
♪♪♫♫♪♪♯ یکی یکی حرفات باورم شد غمو غصم خیلی کم شد ♪♪♫♫♪♪♯
آخه تویه خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد
UpMusicTag دانلود آهنگ پازل بند بارونای نم نم
با تو تنها بودن رویامه اینروزا تو تنها من تنها آخه بگو چرا
تیک تیک ساعت خونه هیشکی نمیدونه یه قلب دیوونه شد عاشق شما
♪♪♫♫♪♪♯ وقتی تو منو دوست داری من تورو دوست دارم دوریم چرا ♪♪♫♫♪♪♯
عشقم با عاشقی میتونه یدفعه عوض بشه دنیایه ما دنیایه ما
بارونای نم نم باز دوباره داره تو چشمام میباره
تو بگو به من چی میدونی از دردای این عشقه نیمه کاره
♪♪♫♫♪♪♯ یکی یکی حرفات باورم شد غمو غصم خیلی کم شد ♪♪♫♫♪♪♯
آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد
بارونای نم نم باز دوباره

♪♪♪♪♪♪

داره تو چشمام میباره
تو بگو به من چی میدونی
از دردای این عشقه نیمه کاره

( با دو کیفیت و همراه با متن )
♪♪♫♫♪♪♯ یکی یکی حرفات باورم شد ♪♪♫♫♪♪♯
غمو غصم خیلی کم شد
آخه تویه خوابامم میدیدم
که دل تو عاشقم شد

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)







برچسب ها دانلود آهنگ پازل بند غم و غصم خیلی کم شد ریمیکس بارونای نم نم دانلود اهنگ پازل باند اولین باره دانلود آهنگ پازل باند گریه چیه دانلود آهنگ پازل باند لحظه به لحظه دانلود آهنگ پازل باند فرشته پازل باند چی میشه دانلود آهنگ پازل باند نارنجی دانلود اهنگ پازل بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو