loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید بی تو امشب بهنام صفوی,کد آهنگ پیشواز همراه اول بی تو امشب بهنام صفوی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی تو امشب بهنام صفوی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی با کیفیت 320

حسین بازدید : 61 چهارشنبه 26 دی 1397

دانلود آهنگ جدید بی تو امشب بهنام صفوی,کد آهنگ پیشواز همراه اول بی تو امشب بهنام صفوی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی تو امشب بهنام صفوی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام بی تو امشب بهنام صفوی,متن آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی ,

بی تو امشب دارم آتیش میگیرم
تو نباشی تک و تنها میمیرم
دل تنگم دیگه طاقت نداره
با خیالت دوباره جون میگیرم
تو نخواستی که به یادم بمونی
تو سکوت شب سردم بخونی
تو میخواستی پا بذاری روی قلبم
که شکستی دلمو خوب میدونی
کاش تو رو باز ندیده بودم
دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم
یاد تو هستم
یه روز هدیه داد عطش چشمات
به من خسته تب دستاتو
تا تو رو دیدم دل به تو دادم

 

غم بی کسی رفت از یادم
تو بگو چرا رفتی از پیشم
اگه بد کردم خوب تو میشم
جای عاشقی جای دل بستن
با یه اشتباه دلمو نشکن
کاش تو رو باز ندیده بودم
دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم
یاد تو هستم

http://new-song.ir

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ جدید بی تو امشب بهنام صفوی کد آهنگ پیشواز همراه اول بی تو امشب بهنام صفوی کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی تو امشب بهنام صفوی متن آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام بی تو امشب بهنام صفوی متن آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو