loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش,کد آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش,دانلود آهنگ جدید من بی تو یه دیوونم مهران آتش بهمن ماه 1395,کد موزیک من بی تو یه د

حسین بازدید : 7 پنجشنبه 28 بهمن 1395


متن آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش www.xni3e.ir
Lyrics Music Mehran Atash Man Bi To Ye Divoonam
متن آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش
ترانه و شعر آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش
جز اینکه با تو باشم آرزویی ندارم تمومه زندگیمو به پای تو میذارم
حسی که به تو دارم از این ترانه پیداست این زندگی کنارت شبیه خواب و رویاست
این زندگی کنارت شبیه خواب و رویاست
من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم به پای تو می مونم تو شدی دنیام
من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم به پای تو می مونم تو شدی دنیام
تکست آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش


عشقه من با تو لمسه دستاتو به همه دنیا نمیدم اون نگاهتو
از همون اول عاشقت بودم نمیگیره تویه قلبه من کسی جاتو
نمیگیره تویه قلبه من کسی جاتو
من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم به پای تو می مونم تو شدی دنیام
من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم به پای تو می مونم تو شدی دنیام
من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم به پای تو می مونم تو شدی دنیام
من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم به پای تو می مونم تو شدی دنیام



http://www.faratext.com













برچسب ها دانلود آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش کد آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش دانلود آهنگ جدید من بی تو یه دیوونم مهران آتش بهمن ماه 1395 کد موزیک من بی تو یه دیوونم مهران آتش دانلود ترانه من بی تو یه دیوونم مهران آتش متن ترانه من بی تو یه دیوونم مهران آتش کد پیشواز همراه اول من بی تو یه دیوونم مهران آتش ljk Hik' [ndn متن آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش دانلود موزیک ویدیو من بی تو یه دیوونم مهران آتش دانلود آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش کیفیت 320 تکست آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش دانلود آهنگ جدید من بی تو یه دیوونم مهران آتش کد آهنگ پیشواز ایرانسل من بی تو یه دیوونم مهران آتش دانلود آهنگ با لینک مستقیم من بی تو یه دیوونم مهران آتش آهنگ من بی تو یه دیوونم مهران آتش ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو