loading...

موزیک باحال درخواستی

من عاقل نمیشم و تصمیمم عوض نمیشه از این عشق تو هم مثل من باش خوبه همین که کنارمی ندیدم شبیهت آیندم تضمینه کنارت چه عجیبه نگاهت چه رویایی میسازم با دستات چه شبهایی سرد میشه با نور چشمات متن آهنگ

حسین بازدید : 216 پنجشنبه 04 بهمن 1397
من عاقل نمیشم و تصمیمم عوض نمیشه از این عشق
تو هم مثل من باش
خوبه همین که کنارمی ندیدم شبیهت
آیندم تضمینه کنارت چه عجیبه نگاهت
چه رویایی میسازم با دستات
چه شبهایی سرد میشه با نور چشمات
متن آهنگ یکم یکم ساسی و سحر
(سحر)
یکم، یکم نگاه کن به من به من
دیوونه میشم، فریاد میزنم، پرواز میکنم
یه دم یه دم، بس بود که عاشقت بشم

 

درگیر توام تو رو هر ثانیه احساس میکنم
دوسم داره چه خوبه دنیا کنارت
چه خوبه هستم تو قلبت
چه خوبه امشب بوی عطرت
بغلم کن، تا عاقل شم یه ذره
عاشق تو الان دیوونه ی شهره
متن آهنگ یکم یکم ساسی و سحر
(سحر)
یکم، یکم نگاه کن به من به من
دیوونه میشم، فریاد میزنم، پرواز میکنم
یه دم یه دم، بس بود که عاشقت بشم
درگیر توام تو رو هر ثانیه احساس میکنم

http://musicjavan1.blog.ir







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام یکم، یکم نگاه کن به من به من یکم، یکم نگاه کن به من به من دانلود آهنگ یکم، یکم نگاه کن به من به من با کیفیت 320 دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید یکم، یکم نگاه کن به من به من متن آهنگ یکم، یکم نگاه کن به من به من دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل یکم، یکم نگاه کن به من به من کد آهنگ پیشواز همراه اول یکم، یکم نگاه کن به من به من متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو