loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند هر روزم فقط شده نوشتن,    دانلود اهنگ مهدی احمد وند احساسی,    متن آهنگ احساسی مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ مه

حسین بازدید : 41 جمعه 05 بهمن 1397

,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند هر روزم فقط شده نوشتن
,    دانلود اهنگ مهدی احمد وند احساسی
,    متن آهنگ احساسی مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند عشقم
,    دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام برای عشق
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام دوست دارم
,    دانلود اهنگ تویی عشق اخرم
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند سرگیجه
,    دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام جای خالی

 

 

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند احساسی

هر روزم فقط شده نوشتن از احساسم

به عشقه تو همینکه از تو دورم همینکه عاشقت شدم سنگه صبورم

نمیخوام فک کنی یکی دیگه تو قلبم هست

تو عشقه آخرم شدی باور کن تمومه زندگیم تویی باورم شدی

احساسی ترین دقیقه هایه من این لحظه ست که هستی تو کنار من

احساسم به تو عوض نمیشه عشقم

احساساتی میشم تورو میبینمت میترسم همش ازم بگیرنت

میمیرم نباشی آخه خیسه چشمم

شعر آهنگ جدید مهدی احمدوند احساسی

عاشق شدم

باورت شاید نشه که من برات میمیرم

بگیری از عشقو از چشات هاااا

میدونی چقد دوست دارم تورو نزدیکم بمونو از پیشم نرو

باور کن به عشقه تو فقط میخونم

احساسی ترین دقیقه هایه من این لحظه ست که هستی تو کنار من

احساسم به تو عوض نمیشه عشقم

احساساتی میشم تورو میبینمت میترسم همش ازم بگیرنت

میمیرم نباشی آخه خیسه چشمم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی احمدوند هر روزم فقط شده نوشتن دانلود اهنگ مهدی احمد وند احساسی متن آهنگ احساسی مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند عشقم دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام برای عشق دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام دوست دارم دانلود اهنگ تویی عشق اخرم دانلود اهنگ مهدی احمدوند سرگیجه دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام جای خالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو