loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دلم عشقو بلده,    اهنگ سامان جلیلی این منم منم,    دانلود اهنگ این منم منم سامان جلیلی,   

حسین بازدید : 35 شنبه 06 بهمن 1397

,   
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دلم عشقو بلده
,    اهنگ سامان جلیلی این منم منم
,    دانلود اهنگ این منم منم سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ منم منم سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ این منم منم منم که جز تو نیست تو باورم
,    آهنگ همه جا فکر توام اونکه میخواستی شدم
,    دانلود اهنگ همه جا فکر توام اونکه میخواستی شدم
,    ریمیکس قلب تو سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ بهش بگین بگین بگین نکنه دلم رو بشکنه

متن آهنگ سامان جلیلی قلب تو

 

خیره شد توی چشام من از اون دیوونه هام که تورو خیلی بخوام به دلت بد راه نده دلم عشقو بلده

فالمون خوب اومده

چجوری عاشقت بشم و چیزی نگم از تو که این جنون انگیزی نگم توو چشات چی داری    

که برات میره دلم تو ببین که چقد با تو درگیره دلم

این منم منم منم منم که جز تو نیست توو باورم تویی تویی تویی تویی

 که ناز اونو میخرم

ی گوشه گوشه گوشه از اون قلب تو مال منه بهش بگین بگین بگین 

نکنه دلم رو بشکنه

همه جا فکر توام اون که میخواستی شدم دیگه نیست دست خودم 

دیگه نیست دست خودم 

بی تو درگیر هوام به تو بنده نفسام تو همه چیزی برام

تو همه چیزی برام

این منم منم منم منم که جز تو نیست توو باورم تویی تویی تویی تویی

 که ناز اونو میخرم

ی گوشه گوشه گوشه از اون قلب تو مال منه بهش بگین بگین بگین 

نکنه دلم رو بشکنه

این منم منم منم منم که جز تو نیست توو باورم تویی تویی تویی تویی

 که ناز اونو میخرم

ی گوشه گوشه گوشه از اون قلب تو مال منه بهش بگین بگین بگین 

نکنه دلم رو بشکنه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ سامان جلیلی دلم عشقو بلده اهنگ سامان جلیلی این منم منم دانلود اهنگ این منم منم سامان جلیلی دانلود اهنگ منم منم سامان جلیلی دانلود اهنگ این منم منم منم که جز تو نیست تو باورم آهنگ همه جا فکر توام اونکه میخواستی شدم دانلود اهنگ همه جا فکر توام اونکه میخواستی شدم ریمیکس قلب تو سامان جلیلی دانلود اهنگ بهش بگین بگین بگین نکنه دلم رو بشکنه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو