loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ تو هستی قرصه دلم,    دانلود اهنگ تو که هستی دلم قرصه نباشی میریزم بهم,    تو هستی که قرصه دلم نباشی میریزم بهم,    اهنگ تو

حسین بازدید : 125 سه شنبه 09 بهمن 1397

,    دانلود اهنگ تو هستی قرصه دلم
,    دانلود اهنگ تو که هستی دلم قرصه نباشی میریزم بهم
,    تو هستی که قرصه دلم نباشی میریزم بهم
,    اهنگ تو هستی که قرصه دلم نباشی میریزم به هم
,    تو هستی قرصه دلم نباشی میریزم بهم
,    اهنگ تو هستی قرصه دلم نباشی میریزم بهم
,    دانلود آهنگ تو هستی که قرصه دلم نباشی میریزم به هم
,    تو هستی ک قرصه دلم نباشی میریزم بهم

,   


متن آهنگ مجتبی مظفری دلم قرصه

 

تعبیر رویاهام چشمای زیباته چی بهتر از این که دستام توو دستاه خوشبختی همراته

تو بهترین حالو هدیه به من دادی خالیم از حس بی اعتمادی 

قبل از تو هر کی بود خون به دلم میکرد اول کنارم بود آخر ولم میکرد

دلم قرصه که تو کنارم هستی دلم قرصه که عاشقونه دل بستی ی جورایی با دل من تو همدستی

دلم قرصه به حس توو نگاه تو به این قلبی که شده سربراه تو نیاد اون روزی که ببینم آه تو

تو هر جایی باشی هواتو من دارم مگه میشه چشامو از تو بردارم 

با عشق تو همش رو دور تکرارم تو هر جایی که باشی جذب تو میشم

نگاهت مثل آب روی آتیشم کنار تو محاله روزی ابری شم

دلم قرصه که تو کنارم هستی دلم قرصه که عاشقونه دل بستی ی جورایی با دل من تو همدستی

دلم قرصه به حس توو نگاه تو به این قلبی که شده سربراه تو نیاد اون روزی که ببینم آه تو

دلم قرصه که تو کنارم هستی دلم قرصه که عاشقونه دل بستی ی جورایی با دل من تو همدستی

دلم قرصه به حس توو نگاه تو به این قلبی که شده سربراه تو نیاد اون روزی که ببینم آه تو

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://www.jenabmusic.com/72307/music-delam-ghorse.html







برچسب ها دانلود اهنگ تو هستی قرصه دلم دانلود اهنگ تو که هستی دلم قرصه نباشی میریزم بهم تو هستی که قرصه دلم نباشی میریزم بهم اهنگ تو هستی که قرصه دلم نباشی میریزم به هم تو هستی قرصه دلم نباشی میریزم بهم اهنگ تو هستی قرصه دلم نباشی میریزم بهم دانلود آهنگ تو هستی که قرصه دلم نباشی میریزم به هم تو هستی ک قرصه دلم نباشی میریزم بهم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو