loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ سلطان من است جمشید,    دانلود جمشید سلطان من است,    دانلود اهنگ او جان من است از جمشید,    دانلوداهنگ جمشید سلطان من است,&

حسین بازدید : 71 سه شنبه 09 بهمن 1397

,    دانلود آهنگ سلطان من است جمشید
,    دانلود جمشید سلطان من است
,    دانلود اهنگ او جان من است از جمشید
,    دانلوداهنگ جمشید سلطان من است
,    دانلود آهنگ جدید جمشید سلطان من است
,    اهنگ جدید جمشید سلطان من است
,    دانلود اهنگ سلطان من است
,    دانلود موزیک ویدیو جمشید سلطان من است
,    دانلود آهنگ جمشید

 

متن آهنگ جدید جمشید سلطان من است

یک بوسه ز تو خواستمو شش دادی شاگرد که بودی که چنین استادی
ترسم از آن بوده که گم شم بی تو سر منزل مقصود نشانم دادی

من محو نگاهتم چشات جانه من است مُردن واسه تو اشاره کن آن من است
هرکس رسد به من ز تو بد گوید گویم که او مالکو سلطان من است
او جان من است دلدار من است

لب تر کنی گرد غمو بردارم زیرا که بر دلم تسلط داری

او جان من است دلو دار من است سلطان من است زنجیر افکار من است
گر مست شدم خبر دهید یار مرا زنکار که روی آرام من است

او جان من است دلو دار من است سلطان من است زنجیر افکار من است
گر مست شدم خبر دهید یار مرا زنکار که روی آرام من است

شعر آهنگ جدید جمشید سلطان من است

در دلبری دستی توانا داری زینگونه که بر دلم تعادل داری
لب تر کنی گرد غمو بردارم زیرا که بر دلم تسلط داری

ترسم از آن بوده که گم شم بی تو سر منزل مقصود نشانم دادی

او جان من است دلو دار من است سلطان من است زنجیر افکار من است
گر مست شدم خبر دهید یار مرا زنکار که روی آرام من است

او جان من است دلو دار من است سلطان من است زنجیر افکار من است
گر مست شدم خبر دهید یار مرا زنکار که روی آرام من است

 

 

http://www.darvishmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ سلطان من است جمشید دانلود جمشید سلطان من است دانلود اهنگ او جان من است از جمشید دانلوداهنگ جمشید سلطان من است دانلود آهنگ جدید جمشید سلطان من است اهنگ جدید جمشید سلطان من است دانلود اهنگ سلطان من است دانلود موزیک ویدیو جمشید سلطان من است دانلود آهنگ جمشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو