loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ دوست دارم مازیار فلاحی,    دانلود آهنگ دوست دارم ورژن قدیمی مازیار فلاحی,    دانلود آهنگ تو رو دوست دارم مازیار فلاحی,

حسین بازدید : 95 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,   
,    دانلود اهنگ دوست دارم مازیار فلاحی
,    دانلود آهنگ دوست دارم ورژن قدیمی مازیار فلاحی
,    دانلود آهنگ تو رو دوست دارم مازیار فلاحی
,    دانلود آهنگ دوست دارم و بیقرارم از مازیار فلاحی
,    متن اهنگ دوست دارم مازيار فلاحي
,    دانلود آهنگ مازیار فلاحی دوست دارم تورو تنها نمیزارم
,    دانلود آهنگ مازیار فلاحی دوست دارم قلب یخی
,    دانلود آهنگ حتی اگه پیرم بشی دوست دارم مازیار فلاحی
,    دانلوداهنگ مازیارفلاحی بنام دوست دارم

متن آهنگ دوست دارم از مازیار فلاحی

دوست دارم لبالب

میسوزه عشقم از تب

پر میشم از اسم تو

Por Misham Az Esme To

هر ثانیه هر شب

دوست دارم تا فردا

دوست دارم تا دریا

Dooset Daram Ta Darya

شاید ببینمت باز

تو وقت خواب و رویا

ساعتی از شقایق

Saati Az Shaghayegh

دقیقه های عاشق

دوست دارم تو بارون

تمام این دقایق

ترانه آهنگ دوست دارم از مازیار فلاحی

سبد سبد ستاره

رو دوش شب سواره

اگه فردا نباشه

دوست دارم دوباره

Dooset Daram Dobareh

دوست دارم لبالب

میسوزه عشقم از تب

پر میشم از اسم تو

هر ثانیه هر شب

دوست دارم تا فردا

دوست دارم تا دریا

Dooset Daram Ta Darya

شاید ببینمت باز

تو وقت خواب و رویا

 

 

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ دوست دارم مازیار فلاحی دانلود آهنگ دوست دارم ورژن قدیمی مازیار فلاحی دانلود آهنگ تو رو دوست دارم مازیار فلاحی دانلود آهنگ دوست دارم و بیقرارم از مازیار فلاحی متن اهنگ دوست دارم مازيار فلاحي دانلود آهنگ مازیار فلاحی دوست دارم تورو تنها نمیزارم دانلود آهنگ مازیار فلاحی دوست دارم قلب یخی دانلود آهنگ حتی اگه پیرم بشی دوست دارم مازیار فلاحی دانلوداهنگ مازیارفلاحی بنام دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو