loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ دوست دارم های تو از امید,    دانلوداهنگ وای که چقدر دوست دارم امید,    دانلود اهنگ دوست دارم امید ,    وای ک چقد دوست دارم,

حسین بازدید : 595 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ دوست دارم های تو از امید
,    دانلوداهنگ وای که چقدر دوست دارم امید
,    دانلود اهنگ دوست دارم امید
,    وای ک چقد دوست دارم
,    متن آهنگ دوست دارم امید
,    آهنگ دوست دارم از امید سلطانی
,    آهنگ جدید امید دوست دارمو
,    دانلود آهنگ آخ که چقدر دوست دارم
,    آهنگ های امید

تو قبله گاه منی،آخه پناه منی

حالا عاشقم،آره عاشقم

تو رفیق راه منی،نکنم دگر

بکسی نظر،که تو تکیه گاه منی

دوست دارمهای تو،امید موندن میده

به این صدای خسته،جرات خوندن میده

وای که چقدر،دوست دارم

به قدر دنیا می خوامت

اندازه ستارهای آسمون میخوامت

وای که چقدر،دوست دارم

به قدر دنیا می خوامت

اندازه ستارهای آسمون میخوامت

آخه عاشقم،آره عاشقم

تو رفیق راه منی،نکنم دگر

بکسی نظر،که تو تکیه گاه منی

ناز نگاه تو،باده ناب من،مست و خرابم کن

تو ای همه تب و تاب من،ای گل باغ دل

چشم و چراغ دل،من به تو دل بستم

فقط تو را میپرستم

حالا حالا حالا حالا

وای که چقدر،دوست دارم

به قدر دنیا می خوامت

اندازه ستارهای آسمون میخوامت

وای که چقدر،دوست دارم

به قدر دنیا می خوامت

اندازه ستارهای آسمون میخوامت

حال عاشقم ،آخه عاشقم،آره عاشقم

تو رفیق راه منی،نکنم دگر

بکسی نظر،که تو تکیه گاه منی

 

https://musictrack.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ دوست دارم های تو از امید دانلوداهنگ وای که چقدر دوست دارم امید دانلود اهنگ دوست دارم امید 320 وای ک چقد دوست دارم متن آهنگ دوست دارم امید آهنگ دوست دارم از امید سلطانی آهنگ جدید امید دوست دارمو دانلود آهنگ آخ که چقدر دوست دارم آهنگ های امید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو