loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ دوست دارم گلزار,    دانلود اهنگ بهت عادت کردم حامد برادران و گلزار,    دانلود اهنگ حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم,   

حسین بازدید : 29 پنجشنبه 11 بهمن 1397





,    دانلود آهنگ دوست دارم گلزار
,    دانلود اهنگ بهت عادت کردم حامد برادران و گلزار
,    دانلود اهنگ حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم
,    دانلود اهنگ محمدرضا گلزار
,    آهنگ محمدرضا گلزار عاشق نبودی
,    دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چطوری دیوونه
,    دانلود اهنگ جدید محمدرضا گلزار و مازیار فلاحی
,    دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چه خوبه دنیامون
,    اهنگ محمدرضا گلزار لعنتی

 

 

 

میدونستم، تو رو از دست میدم
یه روز این عکسا رو، به خودت پس میدم
میدونستم، به خودم بد کردم
اگه آروم آروم، بهت عادت کردم
بگو با تو، کیه که داره هواتو
میمیره اگه نبینه، تو و دیوونگیاتو
حالا که تو رو دارم، بگو میمونی کنارم
یه روزی میبینی عشقم، دل تو رو به دست میارم
میبینم من، عشق و توی چشمات
بیا آرومم کن، چی شد اون حرفات
ما که با هم اینجا، دل به هم بستیم
ما که قول دادیم تا، آخرش هستیم
میبینم من، عشق و توی چشمات
بیا آرومم کن، چی شد اون حرفات
ما که با هم اینجا، دل به هم بستیم

 

ما که قول دادیم تا، آخرش هستیم
تنها میشم، تو که نباشی پیشم
نگو ازم دلسردی، بگو که برمیگردی
من اگه روت حساسم، اگه عزیزی واسم
بذار به پای عشقم، نگو که بی احساسم
بگو با تو، کیه که داره هواتو
میمیره اگه نبینه، تو و دیوونگیاتو
حالا که تو رو دارم، بگو میمونی کنارم
یه روزی میبینی عشقم، دل تو رو به دست میارم
میبینم من، عشق و توی چشمات
بیا آرومم کن، چی شد اون حرفات
ما که با هم اینجا، دل به هم بستیم
ما که قول دادیم تا، آخرش هستیم
میبینی من، عشق و توی چشمات
بیا آرومم کن، چی شد اون حرفات
ما که با هم اینجا، دل به هم بستیم
ما که قول دادیم تا، آخرش هستیم

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

http://next1.ir








برچسب ها دانلود آهنگ دوست دارم گلزار دانلود اهنگ بهت عادت کردم حامد برادران و گلزار دانلود اهنگ حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم دانلود اهنگ محمدرضا گلزار آهنگ محمدرضا گلزار عاشق نبودی دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چطوری دیوونه دانلود اهنگ جدید محمدرضا گلزار و مازیار فلاحی دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چه خوبه دنیامون اهنگ محمدرضا گلزار لعنتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو