loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ فقط تو امید یوسفی,تکست آهنگ فقط تو امید یوسفی,کد موزیک فقط تو امید یوسفی,دانلود موزیک ویدیو فقط تو امید یوسفی,دانلود آهنگ جدید فقط تو امید یوسفی,متن ترا

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 28 بهمن 1395


متن آهنگ فقط تو امید یوسفی www.xni3e.ir
Lyrics Music Omid Yousefi Faghat To
متن آهنگ فقط تو امید یوسفی
ترانه و شعر آهنگ فقط تو امید یوسفی
اون نگاهتو اون خنده هاتو اون صورت ماهتو آره میمیرم برا تو
با تو می مونم تویی مهربونم دلم میخواد تا آخرش باهات بمونم
فقط تو فقط تو همه دنیای من تو میدونی می مونم تو هم دوست داری من رو
تو چشمات میبینم کنار من می مونی همه زندگیمی قدرمو میدونی
تو اون نگاهتو , اون خنده هاتو , صورت ماهتو , فقط تو
تکست آهنگ فقط تو امید یوسفی
تمومه دنیا اینو میدونن که عاشقت شدم آره عزیزه جونم


کنارت هستم دل به تو بستم تا وقتی زنده ام عزیزم من با تو هستم
فقط تو فقط تو همه دنیای من تو میدونی می مونم تو هم دوست داری من رو
تو چشمات میبینم کنار من می مونی همه زندگیمی قدرمو میدونی
**




http://www.faratext.com







برچسب ها کد آهنگ فقط تو امید یوسفی تکست آهنگ فقط تو امید یوسفی کد موزیک فقط تو امید یوسفی دانلود موزیک ویدیو فقط تو امید یوسفی دانلود آهنگ جدید فقط تو امید یوسفی متن ترانه فقط تو امید یوسفی کد پیشواز همراه اول فقط تو امید یوسفی دانلود آهنگ جدید فقط تو امید یوسفی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ فقط تو امید یوسفی کیفیت 320 دانلود آهنگ فقط تو امید یوسفی دانلود ترانه فقط تو امید یوسفی ljk Hik' [ndn آهنگ فقط تو امید یوسفی کد آهنگ پیشواز ایرانسل فقط تو امید یوسفی متن آهنگ فقط تو امید یوسفی دانلود آهنگ با لینک مستقیم فقط تو امید یوسفی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو