loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ پیشواز همراه اول عشقم بودی چرا شکستیم ,متن آهنگ,عشقم بودی چرا شکستیم,متن آهنگ عشقم بودی چرا شکستیم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام عشقم بودی چرا شکستیم,Download Music,دانلود آهنگ ع

حسین بازدید : 79 جمعه 19 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول عشقم بودی چرا شکستیم ,متن آهنگ,عشقم بودی چرا شکستیم,متن آهنگ عشقم بودی چرا شکستیم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام عشقم بودی چرا شکستیم,Download Music,دانلود آهنگ عشقم بودی چرا شکستیم با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید عشقم بودی چرا شکستیم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشقم بودی چرا شکستیم ,

 

دانلود آهنگ

عشقم بودی چرا شکستیم, من تورو میخواستم توام نخواستی, ولی یروز میشه با چشم گریون برمیگردی, هستی پشیمون دوباره گریه های شبام و بیخوابی, من به تو فکر میکنم تو با اون میخوابی...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این اهنگدر آرشیو ما موجوده 

برای درخواست آهنگ به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930                

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 







برچسب ها دانلود آهنگ عشقم بودی چرا شکستیم من تورو میخواستم توام نخواستی ولی یروز میشه با چشم گریون برمیگردی هستی پشیمون دوباره گریه های شبام و بیخوابی من به تو فکر میکنم تو با اون میخوابی کد آهنگ پیشواز همراه اول عشقم بودی چرا شکستیم متن آهنگ عشقم بودی چرا شکستیم متن آهنگ عشقم بودی چرا شکستیم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام عشقم بودی چرا شکستیم Download Music دانلود آهنگ عشقم بودی چرا شکستیم با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید عشقم بودی چرا شکستیم کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشقم بودی چرا شکستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو