loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ بیکلام رسول پویان به نام عاشق شدم رفت,کد آهنگ پیشواز همراه اول رسول پویان به نام عاشق شدم رفت ,دانلود آهنگ جدید رسول پویان به نام عاشق شدم رفت,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشو

حسین بازدید : 43 سه شنبه 23 بهمن 1397

دانلود آهنگ بیکلام رسول پویان به نام عاشق شدم رفت,کد آهنگ پیشواز همراه اول رسول پویان به نام عاشق شدم رفت ,دانلود آهنگ جدید رسول پویان به نام عاشق شدم رفت,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل رسول پویان به نام عاشق شدم رفت ,رسول پویان به نام عاشق شدم رفت,Download Music,متن آهنگ رسول پویان به نام عاشق شدم رفت ,دانلود آهنگ رسول پویان به نام عاشق شدم رفت با کیفیت 320,دانلود آهنگ,

 

 

 

باور نمی کنی بگم همش هستی درست همین لحظه

با عطر مخصوصت دستام می لرزه

باور نمی کنی بگم چقدر دست تو استفاده

بگم چی میخوامت بگم چقدر ساده عاشق شدم رفت

حالا چه وقت دیوونگی بود عاشق شدم رفت

از جا دلم کرد چشماش بستو وای خودم رفت آشنا موزیک

باور نمی کنم این من خود منه این قلب بی تابم بی تو نمیزنه

دنیا همون دنیاست اما تو دستاته عاشق شدم رفت

این کار چشماته عاشق شدم رفت

این کار چشماته عاشق شدم رفت

♫♫♫

دانلود آهنگ عاشق شدم رفت از رسول پویان

♫♫♫

باور نمی کنی بگم همش هستی درست همین لحظه

با عطر مخصوصت دستام می لرزه

باور نمی کنی بگم چقدر دست تو استفاده

بگم چی میخوامت بگم چقدر ساده عاشق شدم رفت

حالا چه وقت دیوونگی بود عاشق شدم رفت

از جا دلم کرد چشماش بستو وای خودم رفت

باور نمی کنم این من خود منه این قلب بی تابم بی تو نمیزنه

دنیا همون دنیاست اما تو دستاته عاشق شدم رفت

این کار چشماته عاشق شدم رفت

این کار چشماته عاشق شدم رفت

https://ashnamusic.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام رسول پویان به نام عاشق شدم رفت کد آهنگ پیشواز همراه اول رسول پویان به نام عاشق شدم رفت دانلود آهنگ جدید رسول پویان به نام عاشق شدم رفت متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل رسول پویان به نام عاشق شدم رفت رسول پویان به نام عاشق شدم رفت Download Music متن آهنگ رسول پویان به نام عاشق شدم رفت دانلود آهنگ رسول پویان به نام عاشق شدم رفت با کیفیت 320 دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو