loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ به جز تو کسیو ندارم,    اهنگ بجز تو توی دنیا هیچ کسیو ندارم,    میدونی جز تو کسیو ندارم,    دانلود آهنگ از تو دلگیرم که نیس

حسین بازدید : 51 جمعه 26 بهمن 1397



,    دانلود اهنگ به جز تو کسیو ندارم
,    اهنگ بجز تو توی دنیا هیچ کسیو ندارم
,    میدونی جز تو کسیو ندارم
,    دانلود آهنگ از تو دلگیرم که نیستی کنارم شادمهر
,    من که غیر تو کسیو ندارم کریمی
,    تو دنیای من هیچکسی جز تو نیست

,   

بجز تو کسی رو ندارم نگاهت برام قصه خونه
بجز تو کسی رو ندارم بتونه کنارم بمونه
نزار تا غرورم بریزه بی تو خونه از هم بپاشه
بجز تو کسی رو ندارم مثل تو دوسم داشته باشه

تو میدونی حال من تو می تونی درکم کنی
تو میدونی من عاشقم نمی تونی ترکم کنی

بجز تو کسی رو ندارم کنارم بخنده بباره
اگه من بدم با سکوتش بدیمو به روم نیاره
می پوشونی رومو عزیزم تا چشمامو رو هم میذارم
چقد خوبه میدونی اینو بجز تو من کسی رو ندارم

https://japanmusic.ir/دانلود-اهنگ-به-جز-تو-کسی-رو-ندارم-حمید-ط.htm







برچسب ها دانلود اهنگ به جز تو کسیو ندارم اهنگ بجز تو توی دنیا هیچ کسیو ندارم میدونی جز تو کسیو ندارم دانلود آهنگ از تو دلگیرم که نیستی کنارم شادمهر من که غیر تو کسیو ندارم کریمی تو دنیای من هیچکسی جز تو نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو