loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ چشمای من شده پر دود,    اهنگ چشام شده پر دود,    دانلود اهنگ پارسالیپ پر دود,    دانلود اهنگ پر دود,&nb

حسین بازدید : 49 شنبه 27 بهمن 1397


,   
,    دانلود اهنگ چشمای من شده پر دود
,    اهنگ چشام شده پر دود
,    دانلود اهنگ پارسالیپ پر دود
,    دانلود اهنگ پر دود
,    متن اهنگ پر دود پارسالیپ
,    دانلود اهنگ پارسالیپ برگرد
,    دانلود آهنگ پره دود
,    دانلود اهنگ پره دود پارسالیپ
,    دانلود اهنگ پارسالیپ پدال

متن آهنگ پارسالیپ پره دود

همراه با دانلود آهنگ پارسالیپ پره دود

Text  Music Parsalip Pore Dood 

چشای من شده پره دود
از اینجا نمیره کسی زود
نه
اونی که پیشته با من بود
روی سلفون همه شبو روز
میان میدن میرن ولی اسمو یادم میره
روس سفید داره برام میرقصه با میله
تنها یه رگش به یه آدم نرمال میره
وقتی مدل فیمو زندگی داره بهم میده
میریم زیر خاک یه روز چه فایده
میخریم نایکی گوچی اضافه
روی تنت جای اسمو امضامه
عکس میگیره با بیمه رو بنزامه
میشه بورینگ پول زیاد تو لول ما
عشقو حال مارو گرفته مثه چوب دار
سفید ساختیم ولی بوده با پول سیاه
مثه مارو پلی کن تا بشی مثه ما

تکست آهنگ پارسالیپ پره دود

از اونور آب میام ایران
آدماشم فرق دارن زیاد
تا برسم شب پیشم میان
یه شب میخوام ولی بزار فردا ام بیان
چشای من شده پره دود
از اینجا نمیره کسی زود
نه
اونی که پیشته با من بود
روی سلفون همه شبو روز
میان میدن میرن ولی اسمو یادم میره
روس سفید داره برام میرقصه با میله
تنها یه رگش به یه آدم نرمال میره
وقتی مدل فیمو زندگی داره بهم میده

تکست : پارسالیپ

https://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%BE-%D9%BE%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AF/







برچسب ها دانلود اهنگ چشمای من شده پر دود اهنگ چشام شده پر دود دانلود اهنگ پارسالیپ پر دود دانلود اهنگ پر دود متن اهنگ پر دود پارسالیپ دانلود اهنگ پارسالیپ برگرد دانلود آهنگ پره دود دانلود اهنگ پره دود پارسالیپ دانلود اهنگ پارسالیپ پدال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو