loading...

موزیک باحال درخواستی

از درد بی کسی دارم یواش یواش زار میزنم فصل تموم قصه ها اسمتو فریاد میزنم میخوام بگم دوست دارم ، عاشقتم تا آخرش رسمش نبود ای بی وفا ، منو کشتی از اولشهیچی نخواستم غیر تو و دوست داشتننت همین و بس فکر

حسین بازدید : 265 سه شنبه 30 بهمن 1397

از درد بی کسی دارم یواش یواش زار میزنم

فصل تموم قصه ها اسمتو فریاد میزنم

میخوام بگم دوست دارم ، عاشقتم تا آخرش

رسمش نبود ای بی وفا ، منو کشتی از اولش

هیچی نخواستم غیر تو و دوست داشتننت همین و بس


فکر نمیکردم که بری ، من بمونم تو این قفس

 


رفتی و من با خاطره ، عطر تن تو زنده ام

رفتی ولی بدون عزیز حقم نبود که بی توام

تو این قمار بی کسی ، تنها منم بازیگرش

بازیچه دست تو و بازیچه دست همه

تو این قمار بی کسی ، تنها منم بازیگرش

بازیچه دست تو و بازیچه دست همه

منبع:

http://faryade-eshgh.blogfa.com/8708.aspx







برچسب ها دانلود آهنگ درد بی کسی از امید نوری با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل درد بی کسی از امید نوری دانلود آهنگ بیکلام درد بی کسی از امید نوری دانلود آهنگ جدید درد بی کسی از امید نوری متن آهنگ درد بی کسی از امید نوری دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول درد بی کسی از امید نوری درد بی کسی از امید نوری دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو