loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ میخوان با هم نباشیم از محمد یاوری و امیر معروفیمیخوان با هم نباشیماز همدیگه جدا شیمنمیدونم چیکار کنماگه ازم جدات کننهیشکی نفهمید که دلمپر میکشید برای تو  هنگ امیر معروفی,دانلود آهنگ حسر

حسین بازدید : 55 دوشنبه 06 اسفند 1397

متن آهنگ میخوان با هم نباشیم از محمد یاوری و امیر معروفی

میخوان با هم نباشیم

از همدیگه جدا شیم

نمیدونم چیکار کنم

اگه ازم جدات کنن

هیشکی نفهمید که دلم

پر میکشید برای تو

 



هنگ امیر معروفی
,
دانلود آهنگ حسرت امیر معروفی
,
امیر معروفی مگه میشه
,
امیر معروفی و حسام الدین
,
امیر معروفی دلم گرفته
,
دانلود آهنگ امیر معروفی و حسام الدین کابوس



نفهمیدن که لحظه هام

پر شدن از صدای تو

بذار خیال کنن که ما

از همدیگه شدیم جدا

خودت میدونی که هنوز

دوست دارم قدر خدا

تورو ازم گرفتنت

منو گرفتن از شبات

نمیدونستن که برم

میمیره بی ناز نگات

ازم گرفتنت ولی

خاطره هات مال منه

همینه که دل من از

غربت غم نمیشکنه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو