loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ اگه بدونی,    دانلود اهنگ اگه بدونی حامد احمدی,    اگه بدونی از این خونه میرم چی,    آکورد آهنگ اگه بدونی علیرضا طلیسچی,&nb

حسین بازدید : 49 جمعه 10 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ اگه بدونی
,    دانلود اهنگ اگه بدونی حامد احمدی
,    اگه بدونی از این خونه میرم چی
,    آکورد آهنگ اگه بدونی علیرضا طلیسچی
,    دانلود آهنگ اگه بدونی بی تو میمیرم چی
,    دانلود موزیک ویدیو علیرضا طلیسچی اگه بدونی
,    اهنگ اگه بدونی مسعود امامی
,    اکورد اهنگ اگه بدونی من چقدر دلم تنگ شده
,    دانلود آهنگ اگه بدونی بی تو یه شبه حالم چی شد

,   

اگه بدونی بی تو ی شبه حالم چی شد ی شبه هر چی غم بود توی دلم خالی شد
اگه بدونی حست غم توو بارونا رو پی تو گشتم با اشک همه خیابونا رو اگه بدونی
اگه بدونی به خدا دل تو میسوزه برام واسه این روزا شبا که مثه هر روزه برام
اگه بدونی غممو شاید همین روز و بیای میشه عوض شد ی شبه
اگه هنوزم تو بخوای
اگه بگم از حالم تورو پریشون کردم اگه نگم میدونم خودمو داغون کردم
اگه دلت اینجا نیست بگو منم راحت شم نه که بری اینجوری بذار بد عادت شم بد عادت
اگه بدونی به خدا دل تو میسوزه برام واسه این روزا شبا که مثه هر روزه برام
اگه بدونی غممو شاید همین روز و بیای میشه عوض شد ی شبه
اگه هنوزم تو بخوای
اگه بگم از حالم تورو پریشون کردم اگه نگم میدونم خودمو داغون کردم
اگه دلت اینجا نیست بگو منم راحت شم نه که بری اینجوری بذار بد عادت شم بد عادت
اگه بدونی به خدا دل تو میسوزه برام واسه این روزا شبا که مثه هر روزه برام
اگه بدونی غممو شاید همین روز و بیای میشه عوض شد ی شبه
اگه هنوزم تو بخوای

 

 

https://iranjavanmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ اگه بدونی دانلود اهنگ اگه بدونی حامد احمدی اگه بدونی از این خونه میرم چی آکورد آهنگ اگه بدونی علیرضا طلیسچی دانلود آهنگ اگه بدونی بی تو میمیرم چی دانلود موزیک ویدیو علیرضا طلیسچی اگه بدونی اهنگ اگه بدونی مسعود امامی اکورد اهنگ اگه بدونی من چقدر دلم تنگ شده دانلود آهنگ اگه بدونی بی تو یه شبه حالم چی شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو