loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ دو تا چتر واسه ما یعنی جدایی,    متن دوتا چتر مهدی احمدوند,    آهنگ ساعت هفت از مهدی احمدوند,    دانلود اهنگ دلتنگی از احمد

حسین بازدید : 41 جمعه 10 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ دو تا چتر واسه ما یعنی جدایی
,    متن دوتا چتر مهدی احمدوند
,    آهنگ ساعت هفت از مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ دلتنگی از احمدوند
,    دانلود آهنگ رو به راه مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ تمنا مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند چجوری میتونی
,    دانلود آهنگ چی شد مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند سیگار

 

یه چتر بسه برای هر دوتامون
دو تا چتر بینمون فاصله انداخت
دلِ من نمیخواد برگرده خونه
که حتی با همین فاصله هم ساخت ♪♪♫♫♪♪♯
یه چتر بسه برای هر دوتامون
تموم عاشقا این جوری هستن
ولی معشوقه ها همه همینن
همشون، معتقد به دوری هستن ♪♪♫♫♪♪♯
دوتا چتر واسه ما یعنی جدایی
دوتا چتر واسه ما یعنی تمومِ
همین نقطه توی همین خیابون

 

اون آینده‌ی سختم پیشِ رومه، پیش رومه
من این روزا یه کمی بارون از ابرا
برای بعدنامون قرض کردم
تو میگی بعدنا جداییم از هم
ولی من با تو اونُ فرض کردم ♪♪♫♫♪♪♯
با هر خدافظی کردنت هربار
یه چند روز زندگیم تعطیل میشه
وجودم با زمستون خو گرفته
با هر سلامِ تو تحویل میشه
دوتا چتر واسه ما یعنی جدایی ♪♪♫♫♪♪♯
دوتا چتر واسه ما یعنی تمومه
همین نقطه تویه همین خیابون
اون آینده‌ی سختم پیش رومه

https://upmusics.com/

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ دو تا چتر واسه ما یعنی جدایی متن دوتا چتر مهدی احمدوند آهنگ ساعت هفت از مهدی احمدوند دانلود اهنگ دلتنگی از احمدوند دانلود آهنگ رو به راه مهدی احمدوند دانلود اهنگ تمنا مهدی احمدوند مهدی احمدوند چجوری میتونی دانلود آهنگ چی شد مهدی احمدوند مهدی احمدوند سیگار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو