loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ گریه نکن قلبم داره میگیره,    دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه,    دانلود اهنگ اگه میتونی گریه نکن, &n

حسین بازدید : 575 شنبه 11 اسفند 1397


,   
,    دانلود اهنگ گریه نکن قلبم داره میگیره
,    دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه
,    دانلود اهنگ اگه میتونی گریه نکن
,    دانلود اهنگ گریه نکن بزار سر روی شونه هات بزارم
,    دانلود اهنگ گریه نکن گریه نکن منم داره گریم میگیره
,    دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پا اشکات میشینه
,    دانلود آهنگ گریه نکن منم داره گریم میگیره حبیب
,    جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پای اشکات میشینه
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی دارم میرم

http://pop-music.ir

گریه نکن بذا سر روی شونه هات بذارم
گریه نکن من که طاقت دیدن اشکو ندارم
حرفای تو می مونه توی قلب من همیشه
تقدیر ما بود بین ما دوتا جدایی باشه
گریه نکن گریه نکن

می میرم یه روزی اگه چشمای من دیگه تو رو نبینه
اشکاتو پاک کن ببین حال منو داره گریه م می گیره
گریه نکن می دونم برم از غم و غصه می میری
اشکاتو پاک کن می دونم توام از عشق خیری ندیدی

بیا عزیزم سرتو بالا نگهدار
راهی نمونده خدانگهدار
آخه عزیزم قسمت همینه
چشمای خیسم تو رو نبینه

می میرم یه روزی اگه چشمای من دیگه تو رو نبینه
اشکاتو پاک کن ببین حال منو داره گریه م می گیره
گریه نکن می دونم برم از غم و غصه می میری
اشکاتو پاک کن می دونم توام از عشق خیری ندیدی

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام گریه نکن







برچسب ها دانلود اهنگ گریه نکن قلبم داره میگیره دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه دانلود اهنگ اگه میتونی گریه نکن دانلود اهنگ گریه نکن بزار سر روی شونه هات بزارم دانلود اهنگ گریه نکن گریه نکن منم داره گریم میگیره دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پا اشکات میشینه دانلود آهنگ گریه نکن منم داره گریم میگیره حبیب جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پای اشکات میشینه دانلود اهنگ ایمان غلامی دارم میرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو