دانلود آهنگ مجید خراطها منو ببخش

Download Music Majid Kharatha Man o Bebakhsh

آهنگ مجید خراطها بنام منو ببخش

ببخش اگه به یاد تو پلک هامو رو هم میذارم 

هر شب تو رویای منی چیکار کنم دوست دارم

ترانه و آهنگ:مجید خراطها+میکس و مسترینگ:مجید الله یاری،مجید خراطها+

تنظیم:مجتبی لطفی،مجید الماسی،سروش طباطبایی،مجید خراطها

دانلود آهنگ مجید خراطها منو ببخش

 

متن آهنگ منو ببخش از مجید خراطها

منو ببخش به خاطرت دوبـاره چشمام شده خیس
یا مثل من اگه کسی به فکر دردای تو نیست
خودت میدونی که برام از خودمم مهمتری
ببخش که هر شب از توی فکر و خیالم میگذری
ببخش اگه هر جا میری دلم برات شـور میزنه
تا برنگــردی پیش من دلواپسی مال منه
ببخش اگه هر دفعه من تو آشتی پیش قدم میشم
مغرورم اما پیش تو تـازه خـود خـودم میشم
از سر شوق عشق من اشکی که روی گونه م
ببخش که میلرزه دلم وقتی سرت رو شونه م
وقتی محبت میکنی غم های قلبم میمیره
نمیدونم چرا ولی بیخودی گریه ام میگیره
اگر دلت رو میزنه حرفای پر محبتم
دلخور نشو از دست من بزن به پای غیرتم
صحبت رفتن که میشه بی اعتنایی میکنم
ببخش اگه محبت از تو گدایی میکنم
ببخش اگه روی دلم اسم تو رو حک میکنم
وقتی دلت میگیره من به بودنـم شک میکنم

ببخش اگه به یاد تو پلک هامو رو هم میذارم

Bebakhsh age be yade to pelk hamo ro ham mizaram

هر شب تو رویای منی چیکار کنم دوست دارم

Har shab to royaye mani chikar konam dooset daram

ترانه آهنگ منو ببخش از مجید خراطها

وقتی یکم تو خودمم اون لحظه های بی کسی
خودم میفهمم عزیزم که واسه من دلواپسی
وقتی که میبینی چشام دوباره بارونی شده
چه مهربون میشی گلم وقتی میپرسی چی شده
پر از غروره دلِ من ولی تو بی اِفـاده ای
تعارف نمیکنم ولی تو خیلی صاف و ساده ای
وقتی محبت میکنی غم های قلبم میمیره
نمیدونم چرا ولی بیخودی گریه ام میگیره
از سر تقصیرات من تو خیلی ساده میگذری
هر جور حساب کنم بازم تو خیلی از من بهتری
دلت شکست،فدات بشم اما قسم به جون تو
خودم با اشکام جوش میدم اون دلِ مهربونت
منو ببخش بخـاطرت دوباره چشمام شده خیس
یا مثل من اگه کسی به فکر دردای تو نیست

ببخش اگه به یاد تو پلک هامو رو هم میذارم

Bebakhsh age be yade to pelk hamo ro ham mizaram

هر شب تو رویای منی چیکار کنم دوست دارم

Har shab to royaye mani chikar konam dooset daram