loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ تو رو برگردونم یا که سرگردونم,    دانلود اهنگ زخمای من از علیرضا طلیسچی,    دانلود اهنگ برو این جادست اذیت ازار بس,    دانل

حسین بازدید : 53 یکشنبه 19 اسفند 1397


,    دانلود آهنگ تو رو برگردونم یا که سرگردونم
,    دانلود اهنگ زخمای من از علیرضا طلیسچی
,    دانلود اهنگ برو این جادست اذیت ازار بس
,    دانلود اهنگ سخت هست ولی هنوز یه ذره وقت هست
,    متن اهنگ زخمای من از علیرضا طلیسچی
,    دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی بعد من
,    دانلود اهنگ بعد من طلیسچی
,    دانلود اهنگ منم میرم از همه چی با تو سیرم
,    دانلود اهنگ طلیسچی دقیقه هام

برو این جادست اذیت و آزار بس
موند به دلم یجا بگم من یه نفر بام هست
گرفتاری شدی یه آدم کاری
هه خب تو دنیا کلی آدم گرفتار هست
مثل من ریخته برو سراغ یکی که
بهونه نمیگیره آدمی که همه چیت شه
منم میرم از همه چی با تو سیرم
اینکه میمیرم به کسی چه
دست بذار روی زخمای من
جای من باش ببین دیدنت سخته با یکی
هرچقد سخت جدا شیم از هم
باز که تنها بشم فک کنم جز تو به کی
دست بذار روی زخمای من
جای من باش ببین دیدنت سخته با یکی
هرچقد سخت جدا شیم از هم
باز که تنها بشم فک کنم جز تو به کی

 


تو رو برگردونم یا که سرگردونم
بین این دوتا راه همیشه میمونم
یه چیزی تو دلم هست که میمیمرم بگم پس
وقتی میخوام بگم اصلا نمیتونم
چه کنم هرچقد کم بذاره دلت
تهِ قلبم هنوز علاقه دارم بهت
دست بذار روی زخمای من
جای من باش ببین دیدنت سخته با یکی
هرچقد سخت جدا شیم از هم
باز که تنها بشم فک کنم جز تو به کی
دست بذار روی زخمای من
جای من باش ببین دیدنت سخته با یکی
هرچقد سخت جدا شیم از هم
باز که تنها بشم فک کنم جز تو به کی

http://next1.ir/

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود آهنگ تو رو برگردونم یا که سرگردونم دانلود اهنگ زخمای من از علیرضا طلیسچی دانلود اهنگ برو این جادست اذیت ازار بس دانلود اهنگ سخت هست ولی هنوز یه ذره وقت هست متن اهنگ زخمای من از علیرضا طلیسچی دانلود اهنگ علیرضا طلیسچی بعد من دانلود اهنگ بعد من طلیسچی دانلود اهنگ منم میرم از همه چی با تو سیرم دانلود اهنگ طلیسچی دقیقه هام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو