loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ بیکلام خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم ,متن آهنگ خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم  ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم 

حسین بازدید : 83 شنبه 25 اسفند 1397

دانلود آهنگ بیکلام خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم ,متن آهنگ خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم  ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم  ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم ,خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم ,Download Music,دانلود آهنگ خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم  با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

خیالم میکردم عاشقت نمیشم 
اگه نگات کنم یکم 
یه روز تو خوابمم نمیدیدم 
واسه تو جونمم بدم
دلم یه کاری کرده با غرورم
که مثله بچه هام تا از تو دورم
که وقتی میری بغض و از چشات میشورم...

 

 دانلود اهنگ خیالم میکردم عاشقت نمیشم  اگه نگات کنم یکم

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم متن آهنگ خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم Download Music دانلود آهنگ خیالم میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو