loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ وسط سریال از نفس افتاده احسان خواجه امیری نذار باور کنم تنهای تنهامنمی خوام با کسی غیر از تو باشممی خوام از خوابی که لحظش یه سالهبرای دیدن روی تو پا شماگه تو باشی و دنیا نباشهمی شه با تو همه دنیا

حسین بازدید : 55 پنجشنبه 01 فروردین 1398

آهنگ وسط سریال از نفس افتاده احسان خواجه امیری


نذار باور کنم تنهای تنهام
نمی خوام با کسی غیر از تو باشم

می خوام از خوابی که لحظش یه ساله
برای دیدن روی تو پا شم

اگه تو باشی و دنیا نباشه
می شه با تو همه دنیا رو حس کرد

همه دنیا بیاد و تو نباشی
دلم دق می کنه با این همه درد


تمام زندگیمو زیر و رو کن
که بی تو دلخوشی هامم گناهه

خودت باش و من و دیوانگی هام
فقط با تو دل من رو به راهه

بذار باور کنم اینو که با عشق
حقیقت می شه تو افسانه باشه

میشه افسانه ها رو زندگی کرد
اگه حق با منه دیوانه باشه

می شه افسانه ها رو زندگی کرد
اگه حق با منه دیوانه باشه







برچسب ها نذار باور کنم تنهای تنهامنمی خوام با کسی غیر از تو باشم متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام نذار باور کنم تنهای تنهامنمی خوام با کسی غیر از تو باشم دانلود آهنگ جدید نذار باور کنم تنهای تنهامنمی خوام با کسی غیر از تو باشم دانلود آهنگ نذار باور کنم تنهای تنهامنمی خوام با کسی غیر از تو باشم با کیفیت 320 متن آهنگ نذار باور کنم تنهای تنهامنمی خوام با کسی غیر از تو باشم کد آهنگ پیشواز همراه اول نذار باور کنم تنهای تنهامنمی خوام با کسی غیر از تو باشم Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل نذار باور کنم تنهای تنهامنمی خوام با کسی غیر از تو باشم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو