loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ میخوامت امیر فرجامببین دلم شکسته نگام بکن یه لحظهبی وفایی دیگه بسه دلم به پات نشستهمن تورو می خوامت شب و روز همش به یادتدلم میشه تو گیرت اگه نیای می میرهوقتی دیگه بی تو هستم از خودم و دنیا خستمدس

حسین بازدید : 69 پنجشنبه 01 فروردین 1398

آهنگ میخوامت امیر فرجام

ببین دلم شکسته نگام بکن یه لحظه
بی وفایی دیگه بسه دلم به پات نشسته
من تورو می خوامت شب و روز همش به یادت
دلم میشه تو گیرت اگه نیای می میره

وقتی دیگه بی تو هستم از خودم و دنیا خستم
دستتو بذار تو دستم دلمو بده دل تو بستم
من تورو می خوامت شب و روز همش به یادتدلم میشه تو گیرت اگه نیای می میره

آهنگ میخوامت امیر فرجام

ببین دلم شکسته نگام بکن یه لحظه
بی وفایی دیگه بسه دلم به پات نشسته
من تورو می خوامت شب و روز همش به یادت
دلم میشه تو گیرت اگه نیای می میره

وقتی دیگه بی تو هستم از خودم و دنیا خستم
دستتو بذار تو دستم دلمو بده دل تو بستم
من تورو می خوامت شب و روز همش به یادتدلم میشه تو گیرت اگه نیای می میره







برچسب ها متن آهنگ متن آهنگ میخوامت امیر فرجام Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول میخوامت امیر فرجام دانلود آهنگ بیکلام میخوامت امیر فرجام دانلود آهنگ میخوامت امیر فرجام با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل میخوامت امیر فرجام دانلود آهنگ جدید ایرانی میخوامت امیر فرجام دانلود آهنگ جدید میخوامت امیر فرجام دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو