loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود اهنگ باورم نمیشد یه روزیمون نباشه اخه میگفت که با من بودن از خداشه,دانلود اهنگ باورم نمیشد ی روزی اون نباشه,دانلود اهنگ ای خدا ای خدا پس چرا تموم شد یار بی وفامون مال دیگرون شد,دانلودآهنگ باورم

حسین بازدید : 825 یکشنبه 04 فروردین 1398

دانلود اهنگ باورم نمیشد یه روزیمون نباشه اخه میگفت که با من بودن از خداشه
,
دانلود اهنگ باورم نمیشد ی روزی اون نباشه
,
دانلود اهنگ ای خدا ای خدا پس چرا تموم شد یار بی وفامون مال دیگرون شد
,
دانلودآهنگ باورم نمیشد یه روزی اون نباشه
,
دانلود اهنگ یار بی وفامون مال دیگرون شد
,
دانلود آهنگ باورم نمیشد یه روزیمون نباشه
,
دانلود آهنگ آی خدا آی خدا پس چرا تموم شد یار بی وفامون مال دیگرون شد
,
دانلود اهنگ ای خدا از حمید فلاح
,
دانلوداهنگ باورم نمیشد یه روزی اون نباشه

یه روز و روزگاری برو بیایی داشتم

همه چی رو به راه بود چه حس و حالی داشتم

نه غم و غصه و فکر و خیالی داشتم

آی خدا آی خدا پس چرا تموم شد

یار بی وفامون مال دیگرون شد ..

آی خدا آی خدا پس چرا تموم شد

یار بی وفامون مال دیگرون شد

یادته اون روزا چه دلخوشی داشتیم 

بالا پایین شهرو رو سرمون میذاشتیم

حالا دلخوشی مون با رفتنت تموم شد

از همونی که من میترسیدم همون شد 

آی خدا آی خدا پس چرا تموم شد

یار بی وفامون مال دیگرون شد

باورم نمیشد یه روزی اون نباشه

آخه میگفت که با من بودن از خداشه ..

اما وقتی که رفت روی دلم نوشتم

همه چی تمومه لعنت به سرنوشتم ..

http://nakaman1.ir

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ باورم نمیشد یه روزیمون نباشه اخه میگفت که با من بودن از خداشه دانلود اهنگ باورم نمیشد ی روزی اون نباشه دانلود اهنگ ای خدا ای خدا پس چرا تموم شد یار بی وفامون مال دیگرون شد دانلودآهنگ باورم نمیشد یه روزی اون نباشه دانلود اهنگ یار بی وفامون مال دیگرون شد دانلود آهنگ باورم نمیشد یه روزیمون نباشه دانلود آهنگ آی خدا آی خدا پس چرا تموم شد یار بی وفامون مال دیگرون شد دانلود اهنگ ای خدا از حمید فلاح دانلوداهنگ باورم نمیشد یه روزی اون نباشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو