loading...

موزیک باحال درخواستی

عزیزم دلخوریام زیاد شدهانگاری فصل خزون برگمهمی خوام سفره دلم رو وا کنمبه خدا این بار میگم چه مرگمهاگه هی بیخودی دوا می کنمخب میخوام بهم محبت بکنیبه خدا بعضی روزا فکر می کنمکه داری منو تحمل می کنیجلوی

حسین بازدید : 39 شنبه 24 فروردین 1398

عزیزم دلخوریام زیاد شده
انگاری فصل خزون برگمه
می خوام سفره دلم رو وا کنم
به خدا این بار میگم چه مرگمه
اگه هی بیخودی دوا می کنم
خب میخوام بهم محبت بکنی
به خدا بعضی روزا فکر می کنم
که داری منو تحمل می کنی
جلوی غریبه ها خیلی بده
دستتو از توی دستام میکشی


خودمو گاهی به مردن میزنم
تا شاید منت من رو بکشی
ارزومه یه دفعه جایی میری
بپرسی میشه برم یا که نرم
مطمئن باش که بهت میگم برو
اما زود برگردی دردت به سرم



وقتی میبینم باهام غریبه ای
فکر رفتن هی می افته تو سرم
اما چون طاقت رفتن ندارم
میزنم به بیخیالی، میگذرم
بی محلیات داره زجرم میده
دیگه از این وضعیت خسته شدم
چرا هی دروغ میگم نمی دونم
انگاری زیادی وابسته شدم
وقتی بیخودی میگم مریض شدم
دوست دارم یه کمی دلواپس بشی
بخدا چیزه زیادی نمی خوام
چی میشه اگه یه کم عوض بشی؟
وقتی که سراغتو نمی گیرم
چی میشه یه بار سراغم بگیری؟
واسه این که بهت محبت بکنم
دور از جونت تو هم یکبار بمیری







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام عزیزم دلخوریام زیاد شدهانگاری فصل خزون برگمه کد آهنگ پیشواز ایرانسل عزیزم دلخوریام زیاد شدهانگاری فصل خزون برگمه دانلود آهنگ عزیزم دلخوریام زیاد شدهانگاری فصل خزون برگمه با کیفیت 320 متن آهنگ عزیزم دلخوریام زیاد شدهانگاری فصل خزون برگمه کد آهنگ پیشواز همراه اول عزیزم دلخوریام زیاد شدهانگاری فصل خزون برگمه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید عزیزم دلخوریام زیاد شدهانگاری فصل خزون برگمه متن آهنگ Download Music عزیزم دلخوریام زیاد شدهانگاری فصل خزون برگمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو