loading...

موزیک باحال درخواستی

کجایی عزیزم ببینی که تنهامکجایی ببینی چه تاریکه شبهامچی شد تو نگاهت کس دیگه ای بود ؟کجایی که بعد تو غم همدمم بودنگاهم هنوزم تو حسرت نگاهتبیا تا بریزم اشکهام رو به راهتکجایی گل من ، تو رفتی می دونمدلم

حسین بازدید : 53 شنبه 24 فروردین 1398

کجایی عزیزم ببینی که تنهام
کجایی ببینی چه تاریکه شبهام



چی شد تو نگاهت کس دیگه ای بود ؟
کجایی که بعد تو غم همدمم بود



نگاهم هنوزم تو حسرت نگاهت
بیا تا بریزم اشکهام رو به راهت




کجایی گل من ، تو رفتی می دونم
دلم تنگه واسه تو نا مهربونم




بدون تا ابد تو قلب منی
ولی باز چه ساده دل رو می شکنی



اونی که پرهاش رو بست و نشست
چه ساده پرید و دلم رو شکست



نبودی ببینی چی اومد سر من
کجایی ببینی شکسته پَر من



پریدی چه ساده تو تنها نذارم

می دونی که نای پریدن ندارم



پر من شکسته نکن نا امیدم
بدون بعد چشمات خوشی رو ندیدم



چه شبها به یادت نشستم ؛ می دونی ؟
بسه گریه زاری ، تو نا مهربونی


بدون تا ابد تو قلب منی
ولی باز چه ساده دل رو می شکنی



اونی که پرهاش رو بست و نشست
چه ساده پرید و دلم رو شکست







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل کجایی عزیزم ببینی که تنهام دانلود آهنگ بیکلام کجایی عزیزم ببینی که تنهام کجایی عزیزم ببینی که تنهام دانلود آهنگ جدید کجایی عزیزم ببینی که تنهام دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ کجایی عزیزم ببینی که تنهام دانلود آهنگ کجایی عزیزم ببینی که تنهام با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول کجایی عزیزم ببینی که تنهام Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو