loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ دستاتو من میگیرم بی عشق تو میمیرم,    دانلود آهنگ دستاتو میگیرم واسه تو میمیرم,    واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو,  

حسین بازدید : 7555 چهارشنبه 28 فروردین 1398


,    دانلود اهنگ دستاتو من میگیرم بی عشق تو میمیرم
,    دانلود آهنگ دستاتو میگیرم واسه تو میمیرم
,    واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو
,    اهنگ دستاتو میگیرم ولی بدون بدون تو من میمیرم
,    واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو آروم نمیگیرم
,    واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم فرحناز
,    دانلود آهنگ دستاتو میگیرم واسه هر ثانیه این عشق میمیرم
,    دانلود اهنگ واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از فرحناز
,    اهنگ واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو
,   

 

 

 

متن آهنگ شهرام صالحی به نام دستاتو میگیرم

دستاتو می گیرم واسه تو میمیرم

روزی که نباشی من خیلی دلگیرم

زندگی بی چشمات یه دروغ محضه

یه تار موی تو به دنیا می ارزه

یه حسی بهت دارم خیلی دوستت دارم

دانلود آهنگ شهرام صالحی دستاتو میگیرم

وقتی تورو دارم چیزی کم ندارم

چقده خوبه که تو هستی پیشم

اگه تو نباشی من دیوونه میشم

دستاتو می گیرم واسه تو میمیرم

روزی که نباشی من خیلی دلگیرم

زندگی بی چشمات یه دروغ محضه

یه تار موی تو به دنیا می ارزه

Shahram Salehi – Dastato Migiram

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shahram Salehi – Dastato Migiram


https://mytopseda.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ دستاتو من میگیرم بی عشق تو میمیرم دانلود آهنگ دستاتو میگیرم واسه تو میمیرم واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو اهنگ دستاتو میگیرم ولی بدون بدون تو من میمیرم واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو آروم نمیگیرم واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم فرحناز دانلود آهنگ دستاتو میگیرم واسه هر ثانیه این عشق میمیرم دانلود اهنگ واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از فرحناز اهنگ واسه تو میمیرم دستاتو میگیرم از من دور نشو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو