loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای اسم پرستو ,متن آهنگ,دانلود آهنگ برای اسم پرستو با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام برای اسم پرستو,برای اسم پرستو,کد آهنگ پیشواز همراه اول برای اسم پرستو ,دانلود آهنگ جدید ایران

حسین بازدید : 101 شنبه 31 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای اسم پرستو ,متن آهنگ,دانلود آهنگ برای اسم پرستو با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام برای اسم پرستو,برای اسم پرستو,کد آهنگ پیشواز همراه اول برای اسم پرستو ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید برای اسم پرستو,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ برای اسم پرستو ,
,   
,    دانلود اهنگ برای اسم پرستو
,    دانلود آهنگ شاد به نام پرستو
,    اهنگ در مورد پرستو
,    دانلود اهنگ پرستو از سعید شایسته
,    دانلود آهنگ دوست دارم پرستو
,    دانلود اهنگ عاشقونه از پرستو
,    دانلود اهنگ های پرستو دوست دارم
,    دانلود آهنگ پرستو از علی معصومی
,    کوروش تهرانی پرستو

http://sakhamusic.ir

دانلود آهنگ پرستو از شاهین توکل


ای پرستو ای پرنده ی مهاجر
منو با خودت ببر به نقطه ی دور
منو کم کن از شبای تیره و سرد
حسمو اضافه کن به تابش نور
ای پرستو شهر من بی تو خرابه
لحظه هام بوی بد حادثه میده
تو که بهتر از من احساسو میفهمی
نذار ثابت شه که عشم ترکش اینه
من پرستو رو از آسمان شناختم
نباید راه زمینو یاد بگیره
بگو باورم درسته تو همونی
که اگه روزی زمینی شه میمیره
+++++++
ای پرستو قفل این قلبمو وا کن
تا بتونم پای پرواز تو باشم
منو گم نکن تو این ترانه ی تلخ
بذار تنها محرم راز تو باشم
من میخوام از این هوای دل گرفته
راهی خودت بشم بدون تردید
منو پس نزن که رد غم بگیره
چشمایی که فقط از عشق تو بارید
من پرستو رو از آسمان شناختم
نباید راه زمینو یاد بگیره
بگو باورم درسته تو همونی
که اگه روزی زمینی شه میمیره

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ برای اسم پرستو دانلود آهنگ شاد به نام پرستو اهنگ در مورد پرستو دانلود اهنگ پرستو از سعید شایسته دانلود آهنگ دوست دارم پرستو دانلود اهنگ عاشقونه از پرستو دانلود اهنگ های پرستو دوست دارم دانلود آهنگ پرستو از علی معصومی کوروش تهرانی پرستو کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای اسم پرستو متن آهنگ دانلود آهنگ برای اسم پرستو با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام برای اسم پرستو برای اسم پرستو کد آهنگ پیشواز همراه اول برای اسم پرستو دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید برای اسم پرستو دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ برای اسم پرستو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو