loading...

موزیک باحال درخواستی

    Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای ,برای راه

حسین بازدید : 61 جمعه 06 اردیبهشت 1398

 

 

Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای ,برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای,دانلود آهنگ بیکلام برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای,دانلود آهنگ برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای ,متن آهنگ برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای ,

دانلود آهنگ برای راه سخته من

نمونده راهه چاره ای

بهت نگا نمیکنن

تا میبینن پیاده ای

سفرکه میشه مقصدت

چه فرقی داره تا کجا

منو تموم کنو برو

سراغ خاطرم نیا

ن گرفته شُرشُر از رو گونه هام میریزه پایین آی آدما خب آخه چرا شماها اینقد بی وفایین
بارون گرفته اونکه رفته خاطره ش یادم نرفته اونکه نباشه تو چشام بارون میاد هفت روز هفته بارون گرفته

نمونده راه چاره ای بهت نگاه نمیکنن تا میبینن پیاده ای

میرم از شهرو دیار ای بارون دیگه نبار فهمیدم قصه چیه دردم از دست کیه
میرم هر جا که بشه این دیگه آخرشه دل میدی دل میبرن قلبا از کینه پرن

شعر آهنگ جدید شهرام میرجلالی بارون گرفته

برای راه سخت من نمونده راه چاره ای بهت نگاه نمیکنن تا میبینن پیاده ای
سفر که میشه مقصدت چه فرقی داره تا کجا منو تموم کنو برو سراغ خاطره م نیا سراغ خاطره م نیا

آی آدما خب آخه چرا شماها اینقد بی وفایید

میرم از شهرو دیار ای بارون دیگه نبار فهمیدم قصه چیه دردم از دست کیه
میرم هر جا که بشه این دیگه آخرشه دل میدی دل میبرن قلبا از کینه پرن

https://www.darvishmusic.com







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای دانلود آهنگ بیکلام برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای دانلود آهنگ برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای متن آهنگ برای راه سخته من نمونده راهه چاره ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو