loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول آخه تو این رابطه چی کم داری لامص

حسین بازدید : 71 جمعه 06 اردیبهشت 1398

متن آهنگ آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب ,دانلود آهنگ آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب ,آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب,

 

 

 

دانلود آهنگ آخه تو این رابطه

چی کم داری لامصب

دوست داشتنی ترین

آدم روی زمین بگو

که مال همیم دیوونه

مثل تو واسه من

پیدا نمیشد اصلا

دور نشو دیگه ازم دیوونه

 

 

 

!!..!! چشمات نمیذارن حواسمو جمع کنم همین که اینجوری شدم وابستت !!..!!
بسته خب وا بده قلبت اگه وا بده آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب
!!..!! دوس داشتنی ترین آدم روی زمین بگو که مال همیم دیوونه !!..!!


مث تو واسه من پیدا نمیشد اصلا دور نشو دیگه ازم دیوونه
!!..!! هرکی میبینه میگه چقد میاین به همدیگه چفت دلت شده دلم دیگه عزیز دلم !!..!!
واسه من سری تو از همه نگات دیگه مال منه بی خیال هرچی غمه عزیز دلم

 

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها متن آهنگ آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب دانلود آهنگ آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب کد آهنگ پیشواز ایرانسل آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب آخه تو این رابطه چی کم داری لامصب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو