loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل روزای خوب علی لهراسبی,دانلود آهنگ روزای خوب علی لهراسبی,دانلود موزیک ویدیو روزای خوب علی لهراسبی,کد موزیک روزای خوب علی لهراسبی,دانلود آه

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 28 بهمن 1395



متن آهنگ روزای خوب علی لهراسبی www.xni3e.ir
Lyrics Music Ali Lohrasbi Roozaye Khoob
متن آهنگ روزای خوب علی لهراسبی
ترانه و شعر آهنگ روزای خوب علی لهراسبی
وقتی که با هم زیر بارونیم این هوا بوسیدنه دستاتو کم داره
من یه دیوونم با تو آرومم بودنم به حسه تو وابستگی داره
چشمام تو چشمات نگاهت تو نگاهم وقتی دستاتو میگیرم یعنی می مونم
روزای خوبم با تو نزدیکه آخرش دنیای من میشی تو میدونم
عشقه من آروم نمیشم بی تو من دیوونه میشم دوست دارم هر جا که باشم باشی پیشم
عشقه من آروم نمیشم بی تو من دیوونه میشم دوست دارم هر جا که باشم باشی پیشم
تکست آهنگ روزای خوب علی لهراسبی
گرمیه دستات عطر نفسهات عشقه من بودن تو آرامش بهم میده


اینقده خوبی اینقدر آرومی مثله تو هیشکی تویه رویا ندیده
عشق من هر بار نزدیکت میشم قلبه من با دیدنه چشمات تپش داره
غیر عادی بود اینکه خیلی زود گفتم این دیوونه بدجوری دوست داره
عشقه من آروم نمیشم بی تو من دیوونه میشم دوست دارم هر جا که باشم باشی پیشم
عشقه من آروم نمیشم بی تو من دیوونه میشم دوست دارم هر جا که باشم باشی پیشم
عشقه من آروم نمیشم بی تو من دیوونه میشم دوست دارم هر جا که باشم باشی پیشم
عشقه من آروم نمیشم بی تو من دیوونه میشم دوست دارم هر جا که باشم باشی پیشم




http://www.faratext.com













برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل روزای خوب علی لهراسبی دانلود آهنگ روزای خوب علی لهراسبی دانلود موزیک ویدیو روزای خوب علی لهراسبی کد موزیک روزای خوب علی لهراسبی دانلود آهنگ روزای خوب علی لهراسبی کیفیت 320 متن آهنگ روزای خوب علی لهراسبی ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول روزای خوب علی لهراسبی کد آهنگ روزای خوب علی لهراسبی متن ترانه روزای خوب علی لهراسبی آهنگ روزای خوب علی لهراسبی دانلود ترانه روزای خوب علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید روزای خوب علی لهراسبی تکست آهنگ روزای خوب علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید روزای خوب علی لهراسبی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ با لینک مستقیم روزای خوب علی لهراسبی ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو