loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ دیگه قیدتو زدم ادوین,    دانلود آهنگ قیدتو زدم از ادوین,    اهنگ قیدتو زدم ادوین,    دانلود اهنگ قیدتو

حسین بازدید : 67 جمعه 13 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود آهنگ دیگه قیدتو زدم ادوین
,    دانلود آهنگ قیدتو زدم از ادوین
,    اهنگ قیدتو زدم ادوین
,    دانلود اهنگ قیدتو زدم
,    دانلود آهنگ قیدتو زدم مسعود دواچی
,    ریمیکس اهنگ ادوین قیدتو زدم
,    اهنگ قیدتو زدم مسعود دواچی
,    اهنگ ادوین بنام قیدتو زدم
,    دانلود اهنگ دیگه عشقم خدافظ نگو که بی تو هرگز

,   

 

مگه من میتونم دوباره مثل همیشه باورت کنم
مگه میشه من یادم بره حرفات
بزار اینو من عزیزم بگم واسه همیشه راحتت کنم
ندارم هیچ احساسی برات
متن آهنگ ادوین قیدتو زدم
برو حرفی دیگه نزن تو عاشق بودی یا من
فرقی نداره …
برو دیگه نگو بمون خسته شدیم هردومون
تنها شو دوباره …
منم اونی که زدیش شکوندیش منم
اونی که پات نشست منم حالا بساز با نبودنم
تویی اونی که بازی بلده تویی
اونکه میبره همیشه تویی
آره راست میگفتی من بدم قیدتو زدم
دیگه عشق خدافظ نگو که بی تو هرگز
هیمشه منو میکوبی آره اصلا تو خوبی
عزیزم به سلامت برو با خیال راحت
تو جدایی تو بیستیم مرسی که دیگه نیستی

نگو که دلت پیش منه دو روزه ازم دل میکنه
دل من چه ساده میشکنه بی تو
میسازم با این دل پر و با اینکه دیوونتم برو
فراموش میکنم تورو برو
منم اونی که زدیش شکوندیش منم
اونی که پات نشست منم حالا بساز با نبودنم
تویی اونی که بازی بلده تویی
اونکه میبره همیشه تویی
آره راست میگفتی من بدم قیدتو زدم
دیگه عشق خدافظ نگو که بی تو هرگز
هیمشه منو میکوبی آره اصلا تو خوبی
عزیزم به سلامت برو با خیال راحت
تو جدایی تو بیستیم مرسی که دیگه نیستی

مگه من میتونم دوباره مثل همیشه باورت کنم
مگه میشه من یادم بره حرفات
بزار اینو من عزیزم بگم واسه همیشه راحتت کنم
ندارم هیچ احساسی برات

 

http://sakhamusic.ir/music-edvin-gheydeto-zadam/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه قیدتو زدم ادوین دانلود آهنگ قیدتو زدم از ادوین اهنگ قیدتو زدم ادوین دانلود اهنگ قیدتو زدم دانلود آهنگ قیدتو زدم مسعود دواچی ریمیکس اهنگ ادوین قیدتو زدم اهنگ قیدتو زدم مسعود دواچی اهنگ ادوین بنام قیدتو زدم دانلود اهنگ دیگه عشقم خدافظ نگو که بی تو هرگز دانلود اهنگ دیگه قیدتو زدم از ارمین دانلود اهنگ قیدتو زدم از ارمین 2afm دانلود اهنگ ارمین برو واسه همیشه قیدتو زدم دانلود اهنگ واسه همیشه قیدتو زدم اهنگ بنام دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم دانلود اهنگ ارمین به نام دیگه برو واسه همیشه دانلود آهنگ آرمین تو ای اف ام قیدتو زدم دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم 320 آهنگ دیگه برو واسه همیشه از آرمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو