loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ دیگه چه چیزی بخواهم از خدا,    دانلود اهنگ ترکی بخند بازم برام,    دانلود اهنگ پر از حرفم اما یه عکس روی دیوار,    دانلود آ

حسین بازدید : 73 جمعه 13 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ دیگه چه چیزی بخواهم از خدا
,    دانلود اهنگ ترکی بخند بازم برام
,    دانلود اهنگ پر از حرفم اما یه عکس روی دیوار
,    دانلود آهنگ پیمان زارعی بیا برگرد
,    اهنگ ترکی پیمان زارعی
,    دانلود آهنگ پیمان زارعی بی تو
,    دانلود اهنگ پیمان زارعی
,    دانلود آهنگ پیمان زارعی شبیه من
,    پیمان زارعی خوابم نمیبره

,   

 

 

متن ترانه پاییزی عاشقانه دیگه چه چیزی بخوام از خدا عشق ماندگار من از علیرضا بیرانوند

تو شبایی که دلگیره با وجود تو میمیره غمهای من

To shabhayei ke delghire ba vojod to mimire ghamhaye Man

نفس تو عمره منه با چشای تو روشنه دنیای من

Nafas to oumre mane ba chshmaye to roshane donyaye man

چی قشنگتر از نقش چشات باور و امید تو نگات توی زندگیم

Chi ghashang tare az naghsh cheshat bavar o omid to neghat toye Zendeghim

مگه میشه با دیدن تو با طرح خندیدن تو نره خستگیم

Maghe mishe ba didane to ba tarh khandidan to nare Khasteghim

دیگه چه چیزی بخوام از خدا حالا که قلب من تو عشق تو اسیره

Dighe che chizi bekham az khoda hala ke ghalb man to eshgh to Asire

مهر تو یعنی یه دلیل خوب واسه عاشقی، با وجود تو خونه پر از عطر رازقی

Mehr to yani be dalil khob vase asheghi ba voujod to khone por az atre Razeghi

تو پاک پاکی شبیه دریا نذار امید زندگی من بمیره

To pake paki shabihe darya nazar omid zendghi man Memire

تو واسه من همیشگی باش که هیشکی غیر تو نمیمونه تو فردام

To vase man hamisheghi bash ke hishki ghire to nemimoune To Fardam

قسم به اون خدا به حس بین ما که داره با تو جون میگیره کل دنیام

Ghasam be oun khoda be hese beyne ma ke dare ba to joon mighire kol Donyam

♬♬♬♬♬

دانلود آهنگ دیگه چه چیزی بخوام از خدا (عشق ماندگار) علیرضا بیرانوند

♬♬♬♬♬♬♬♬

تو شبایی که دلگیره با وجود تو میمیره غمهای من

اگه تو بری از ابر چشام بارون میریزه، واسه دل من خاطر تو خیلی عزیزه

Aghe to beri az abre chesham baroon mirize vase del man khatere to khayli Azize

مهر تو یعنی یه دلیل خوب واسه عاشقی، با وجود تو خونه پر از عطر رازقی

Mehr to yani be dalil khob vase asheghi ba voujod to khone por az atre Razeghi

دیگه چه چیزی بخوام از خدا حالا که قلب من تو عشق تو اسیره

Dighe che chizi bekham az khoda hala ke ghalb man to eshgh to Asire

تو پاک پاکی شبیه دریا نذار امید زندگی من بمیره

To pake paki shabihe darya nazar omid zendghi man Memire

تو واسه من همیشگی باش که هیشکی غیر تو نمیمونه تو فردام

To vase man hamisheghi bash ke hishki ghire to nemimoune To Fardam

قسم به اون خدا به حس بین ما که داره با تو جون میگیره کل دنیام

Ghasam be oun khoda be hese beyne ma ke dare ba to joon mighire kol Donyam

https://vafamusic.com

 

 

دانلود موزیک با کیفیت 128

دانلود موزیک با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه چه چیزی بخواهم از خدا دانلود اهنگ ترکی بخند بازم برام دانلود اهنگ پر از حرفم اما یه عکس روی دیوار دانلود آهنگ پیمان زارعی بیا برگرد اهنگ ترکی پیمان زارعی دانلود آهنگ پیمان زارعی بی تو دانلود اهنگ پیمان زارعی دانلود آهنگ پیمان زارعی شبیه من پیمان زارعی خوابم نمیبره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو