loading...

موزیک باحال درخواستی

ناصر صدر به نام بیراهه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,متن آهنگ ناصر صدر به نام بیراهه ,Download Music,دانلود آهنگ ناصر صدر به نام بیراهه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر به نام بیراهه

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398

ناصر صدر به نام بیراهه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,متن آهنگ ناصر صدر به نام بیراهه ,Download Music,دانلود آهنگ ناصر صدر به نام بیراهه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر به نام بیراهه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر صدر به نام بیراهه ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام ناصر صدر به نام بیراهه,دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام بیراهه,

 

چقد تنهام این روزا دلم با غصه درگیره

همش یاد تو می افتم گلوم از بغض سر میره

چقد تنهام این روزا شدم رنگ فراموشی

یه فانوسم میون باد که میره رو به خاموشی

به هر بیراهه ای رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

به هر بیراهه ای رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

♫♫♫

♫♫♫

نمی دونی تمام روز تو رو میبینم اطرافم

یه گوشه خیره میشینم همش موهاتو میبافم

همش چشمامو میبندم که تو رویای تو باشم

خودم رو گم کنم شاید تو آغوش تو پیدا شم

به هر بیراهه ای رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

به هر بیراهه ای رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

 

 

https://nicmusic.net/

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها ناصر صدر به نام بیراهه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ متن آهنگ ناصر صدر به نام بیراهه Download Music دانلود آهنگ ناصر صدر به نام بیراهه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل ناصر صدر به نام بیراهه کد آهنگ پیشواز همراه اول ناصر صدر به نام بیراهه متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام ناصر صدر به نام بیراهه دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام بیراهه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو