loading...

موزیک باحال درخواستی

 کد آهنگ پیشواز ایرانسل  بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام ,دانلود آهنگ جدید  بزا

حسین بازدید : 1951 جمعه 20 اردیبهشت 1398

 کد آهنگ پیشواز ایرانسل  بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام ,دانلود آهنگ جدید  بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام, بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ  بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام  بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام,متن آهنگ,متن آهنگ  بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام ,

بزار دستاتو توو دستام
 
بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام
تو رو دیدم و شدم دیوونه
قلب من قدرتو میدونه
قلبمو بردی با خودت
رویاهام حلقه زدن دورت به شوقت
بردم از یادم شب تاریکو

 

 

تو مهتابی من می شم مال  ِتو
دیدم من تو رو نشستی یه گوشه
نمی دونم چی شد ی هو
اومدی جلو
حالا فاصله شد کم
بگو کسی نشه دورمون جمع
بگو از کجا آوردی تو چشاتو
برق ِ نگاتو ، توو دستامو
تو نم نم  ِ بارونی
منم اون خاک ِ‌تشنه م
اسم  ِ تو شد فرشته
توو رویای بهشت ِ من
حالا منو تو با هم ، بیخیال  ِ‌فردا
 
دیگه به چیزی فکر نمی کنی
دستام دور  ِ کمرت شد جمع
بزار دستاتو توو دستام
 
بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام
تو رو دیدم و شدم دیوونه
قلب من قدرتو میدونه
قلبمو بردی با خودت
رویاهام حلقه زدن دورت به شوقت
بردم از یادم شب تاریکو
تو مهتابی من می شم مال  ِتو
وقتی می رقصی وبین ِ دستام
نمی خوام کسی ُ کنه بتو نگاه
هستی برام از همه جدا
قلب ِ تورو ،رها ، دور از غم ه
اگرخوابم بزاربخوابم
ییا تا ابد برقص کنارم
برویا و برویا بی تو برم من کجا
بده به من دستاتو
می خوام باشم من با تو
از وقتی تورو دیدم
 
رفته قلبم از دست
قشنگه رویای با تو بودن از بس
نمی خوام ِبره حتی ی ِ ثانیه  از دست
بزار دستاتو توو دستام
 
بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام
تو رو دیدم و شدم دیوونه
قلب من قدرتو میدونه
قلبمو بردی با خودت
رویاهام حلقه زدن دورت به شوقت
بردم از یادم شب تاریکو
تو مهتابی من می شم مال تو
کسی مثل ِ تو ندیدم
می خوام تورو من عزیزم
نگاه ِ من به تو ، می خوام تورو
. . .
ندیدم مثل ِ‌تو

پویا استار هرجای دنیا باشی عاشقتم دیوونه
بعد تو کوچیک ترین حرفا منو میشکونه 
نفرینم‌نکن گلم نفرینات نمیگیره
بعد تو با چشام چیکار کنم که عکسامونو نمیبینه
بعد تو عکساتو همش حرف میزنم ولی نمیشنوه 
قربون دلت برم دلت همیشه میشکنه

 دانلود اهنگ بزار دستاتو توو دستام  بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام کد آهنگ پیشواز همراه اول بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام دانلود آهنگ جدید بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام متن آهنگ متن آهنگ بزار دستاتو توو دستام بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو