loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو,متن ترانه نمیمونی پیشم احمد سلو ,کد آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو,دانلود آهنگ با لینک مستقیم نمیمونی پیشم احمد سلو,دانلود آهنگ جدید نمیم

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 28 بهمن 1395



متن آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو www.xni3e.ir
Lyrics Music Ahmad Solo Nemimooni Pisham
متن آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو
ترانه و شعر آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو
تو دیگه نمی مونی از درد من چی میدونی از وقتی اومدی پیشم درگیر رفتنت بودی
اگه کبود شده لبام سیاهی روی تنمه آخه عزا داره یه عمر حرفای تویه دلمه
تو دیگه نمی مونی پیشم دارم یه دیوونه میشم دیگه نمی مونی میگم برگرد دلم تنهایی میمیره


تو دیگه نمی مونی پیشم دارم یه دیوونه میشم دیگه نمی مونی میگم برگرد دلم تنهایی میمیره
تکست آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو
دلیله خوابیدنه من کابوسه این بیداریه تحریف هر روزم غمو افکاری که تکراریه
دنیای بیهوده غمو تو قلبه بی کس میزنه حتی خدا هم بعد تو دست منو پس میزنه
تو دیگه نمی مونی پیشم دارم یه دیوونه میشم دیگه نمی مونی میگم برگرد دلم تنهایی میمیره
تو دیگه نمی مونی پیشم دارم یه دیوونه میشم دیگه نمی مونی میگم برگرد دلم تنهایی میمیره





http://www.faratext.com








برچسب ها آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو متن ترانه نمیمونی پیشم احمد سلو کد آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو دانلود آهنگ با لینک مستقیم نمیمونی پیشم احمد سلو دانلود آهنگ جدید نمیمونی پیشم احمد سلو کد موزیک نمیمونی پیشم احمد سلو ljk Hik' [ndn متن آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو دانلود ترانه نمیمونی پیشم احمد سلو کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمیمونی پیشم احمد سلو دانلود آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو کیفیت 320 دانلود آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو دانلود موزیک ویدیو نمیمونی پیشم احمد سلو دانلود آهنگ جدید نمیمونی پیشم احمد سلو بهمن ماه 1395 تکست آهنگ نمیمونی پیشم احمد سلو کد پیشواز همراه اول نمیمونی پیشم احمد سلو ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو