loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ احمد صفایی جدایی,    دانلود اهنگ احمد صفایی دارم دیوونه میشم,    متن اهنگ احمد صفایی ارزوی من,    دانلود اهنگ احمد صفایی قو

حسین بازدید : 95 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ احمد صفایی جدایی
,    دانلود اهنگ احمد صفایی دارم دیوونه میشم
,    متن اهنگ احمد صفایی ارزوی من
,    دانلود اهنگ احمد صفایی قول میدم
,    دانلود آهنگ احمد صفایی نمیتونم از تو بگذرم
,    دانلود اهنگ شکستم هرجایی که دیدم
,    آهنگ احمد صفایی قسم
,    دانلود اهنگ احمد صفایی لحظه اخر
,    من که غرقم توی دردو غمام

 

دارم دیوونه میشم از نبود تو ، تو لحظه هام
نمیشه از تو بگذرم حتی اگه خودم بخوام
کجایی آرزوی من که نفسم بند توئه
با هیچکی سازش ندارم آرامشم دست توئه
باور ندارم این جدایی بخواد نصیب ما دو تا شه
شکستم هرجایی که دیدم کسی اسمش شبیه اسم تو باشه
بارون غم میباره هردم رو ذهن و قلب خسته ی من
ندارم طاقت دوریتو بدون بریدم از دنیای بی تو
+++++++
من که غرقم توی درد و غمام کاری به کار کسی ندارم
اینقده سرد و بی حس شدم که حتی حوصله خودمم ندارم
بی تفاوت به این دنیا دارم روزا رو پشت سرم میزارم
خیره به عکست هر شب میبارم خاطره هاتو یادم میارم
باور ندارم این جدایی بخواد نصیب ما دو تا شه
شکستم هرجایی که دیدم کسی اسمش شبیه اسم تو باشه
بارون غم میباره هردم رو ذهن و قلب خسته ی من
ندارم طاقت دوریتو بدون بریدم از دنیای بی تو

http://sakhamusic.ir/music-ahmad-safaei-arezoye-man/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ احمد صفایی جدایی دانلود اهنگ احمد صفایی دارم دیوونه میشم متن اهنگ احمد صفایی ارزوی من دانلود اهنگ احمد صفایی قول میدم دانلود آهنگ احمد صفایی نمیتونم از تو بگذرم دانلود اهنگ شکستم هرجایی که دیدم آهنگ احمد صفایی قسم دانلود اهنگ احمد صفایی لحظه اخر من که غرقم توی دردو غمام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو