loading...

موزیک باحال درخواستی

    دانلود آهنگ همه چیم اونه اما نمیدونه بی اون دلم خونه بی جونه تو دلم جنگه خیلی دلم تنگه اون چشمای خوشرنگه مهربونه من و تو و بارون و ساحل دو تا عاشق دو تا دل  به دل دلم موند حسرتش

حسین بازدید : 51 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

 

دانلود آهنگ همه چیم اونه اما نمیدونه


بی اون دلم خونه بی جونه
تو دلم جنگه خیلی دلم تنگه
اون چشمای خوشرنگه مهربونه
من و تو و بارون و ساحل
دو تا عاشق دو تا دل 
به دل دلم موند حسرتش 
ای دل غافل
من و تو و عکسای دوتایی
چه شبایی چه روزایی
بگی ای کاش بی من این 
روزا کجایی...😉

 

متن آهنگ,Download Music,همه چیم اونه اما نمیدونه,کد آهنگ پیشواز همراه اول همه چیم اونه اما نمیدونه ,دانلود آهنگ بیکلام همه چیم اونه اما نمیدونه,دانلود آهنگ,متن آهنگ همه چیم اونه اما نمیدونه ,دانلود آهنگ همه چیم اونه اما نمیدونه با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید همه چیم اونه اما نمیدونه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل همه چیم اونه اما نمیدونه ,

 

 

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ همه چیم اونه اما نمیدونه بی اون دلم خونه بی جونه تو دلم جنگه خیلی دلم تنگه اون چشمای خوشرنگه مهربونه من و تو و بارون و ساحل دو تا عاشق دو تا دل به دل دلم موند حسرتش ای دل غافل من و تو و Download Music همه چیم اونه اما نمیدونه کد آهنگ پیشواز همراه اول همه چیم اونه اما نمیدونه دانلود آهنگ بیکلام همه چیم اونه اما نمیدونه دانلود آهنگ متن آهنگ همه چیم اونه اما نمیدونه دانلود آهنگ همه چیم اونه اما نمیدونه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید همه چیم اونه اما نمیدونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل همه چیم اونه اما نمیدونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو