loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دست رد    Lyrics New Music Yousef Zamani Daste Rad  download text music    همراه با دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دست رد♪♫♪تو که

حسین بازدید : 61 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398



متن آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دست رد

    Lyrics New Music Yousef Zamani Daste Rad  download text music

    همراه با دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دست رد

♪♫♪

تو که نمیدونی داری دل منو کجاها که نمیکشونی
رفتی کجا داری خاطره های خوبمونو میسوزونی
بجون تو دیگه جواب سوالای دلو نمیدونم
سلام تو دیگه نمیشه دروغی به دلم برسونم


تو نمیدونی یه آدم وقتی یه روز عشقشو از دست داده باشه
همه کاری میکنه عشقشو برگردونه و یه لحظه باهاش باشه
تو ندونستی نباشی همه دلخوشیمو از دلم گرفتی
من دعا میکنم هیچ روزی نیاد به روزگار من بیوفتی
دست رد وقتی به قلبم زد
وقتی ترکم کرد اینو نمیدونست
بره این منه ولگرد
توی خیابونا
هر کیو میبنم میگم به عشقم بگو برگرد
دست رد وقتی به قلبم زد
وقتی ترکم کرد اینو نمیدونست
بره این منه ولگرد
توی خیابونا
هر کیو میبنم میگم به عشقم بگو برگرد

♪♫♪

تو که نمیدونی هوا بارونی که میشه حالم چقده بده
نه نمیدونی از تنهایی چه چیزایی به سرم زده
تورو خدا نذار اونی که دیوونه ی توئه سر کنه باهات
یادگاریایی که مونده تو خونه همین لباسی که بوی تو رو میده
تو نمیدونی یه آدم وقتی یه روز عشقشو از دست داده باشه
همه کاری میکنه عشقشو برگردونه و یه لحظه باهاش باشه
تو ندونستی نباشی همه دلخوشیمو از دلم گرفتی
من دعا میکنم هیچ روزی نیاد به روزگار من بیوفتی
دست رد وقتی به قلبم زد
وقتی ترکم کرد اینو نمیدونست
بره این منه ولگرد
توی خیابونا
هر کیو میبنم میگم به عشقم بگو برگرد
دست رد وقتی به قلبم زد
وقتی ترکم کرد اینو نمیدونست
بره این منه ولگرد
توی خیابونا
هر کیو میبنم میگم به عشقم بگو برگرد







منبع: texahang.org

,متن آهنگ های یوسف زمانی,متن ترانه یوسف زمانی,Yousef zamani,textmusic,یوسف زمانی,آهنگ جدید یوسف زمانی,متن آهنگ,









برچسب ها دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دست رد Download Music دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام دست رد با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ متن آهنگ یوسف زمانی به نام دست رد کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف زمانی به نام دست رد کد آهنگ پیشواز همراه اول یوسف زمانی به نام دست رد دانلود آهنگ جدید ایرانی یوسف زمانی به نام دست رد دانلود آهنگ بیکلام یوسف زمانی به نام دست رد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو