loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ پیشواز همراه اول تنگ غروب دل من حسین عامری ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام تنگ غروب دل من حسین عامری,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,تنگ غروب دل من حسین عامری,متن آهنگ تنگ غروب دل من حسین

حسین بازدید : 75 پنجشنبه 02 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول تنگ غروب دل من حسین عامری ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام تنگ غروب دل من حسین عامری,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,تنگ غروب دل من حسین عامری,متن آهنگ تنگ غروب دل من حسین عامری ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ تنگ غروب دل من حسین عامری با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنگ غروب دل من حسین عامری ,دانلود آهنگ جدید تنگ غروب دل من حسین عامری,

 

 

❤تنگ غروب دل من بدجوری تنگ میشه برات❤

چه ساده پاک کردی منو از دفتر خاطره هات

❤چه ساده پاک کردی منو از دفتر خاطره هات❤

خیلی دلم گرفته که نموندی تو کنار من

❤حتی تو آسمونمو ستاره ای برای من❤

حتی تو آسمونمو ستاره ای برای من

❤غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگیم❤

اشکامو جاری کرده رو دفتر همیشگی

دانلود آهنگ تنگ غروب دل من حسین عامری

❤غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگیم❤

اشکامو جاری کرده رو دفتر همیشگی

❤خیلی بدی کردی به من بدون که یادم نمیره❤

این کاری که تو کردی از خاطر آدم نمیره

❤تو همه ی فکر منی چرا میری دل میکنی❤

از همه ی خاطره هات داری منو خط میزنی

❤از همه ی خاطره هات داری منو خط میزنی❤

غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگیم

اشکامو جاری کرده رو دفتر همیشگی

http://www.popmelo.ir

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول تنگ غروب دل من حسین عامری Download Music دانلود آهنگ بیکلام تنگ غروب دل من حسین عامری دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ تنگ غروب دل من حسین عامری متن آهنگ تنگ غروب دل من حسین عامری دانلود آهنگ دانلود آهنگ تنگ غروب دل من حسین عامری با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنگ غروب دل من حسین عامری دانلود آهنگ جدید تنگ غروب دل من حسین عامری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو