loading...

موزیک باحال درخواستی

شکسته ام شکسته شکسته دل شکستهخسته شدم عزیزم کجایی شدم خستهمیگفتی که نمیشه تو را تنهات بزارمچی شد عزیزم بی تو از تنهایی بی زارمآه از این بخت بد وای از این حال خرابگناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

حسین بازدید : 57 جمعه 03 خرداد 1398

شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته
خسته شدم عزیزم کجایی شدم خسته
میگفتی که نمیشه تو را تنهات بزارم
چی شد عزیزم بی تو از تنهایی بی زارم
آه از این بخت بد وای از این حال خراب
گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

تو پی زندگیتی اما من دیوونه
تنها شدم عزیزم تنها توی این ویرونه

آه از این بخت بد وای از این حال خراب
گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

من که سوختم و میسوزم
الهی که نسوزی تو نسوزی تو گل نازم
ببینم من خوشی هات و

اه از این بخت بد وای از این حال خراب
گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب
شکسته ام شکسته

 

www.popmelo.ir

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان ,دانلود آهنگ آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان ,آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان,دانلود آهنگ جدید آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان,

 

 

 







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان دانلود آهنگ آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان دانلود آهنگ جدید آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام آه از این بخت بد وای از این حال خراب مرتضی جوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو