loading...

موزیک باحال درخواستی

تو رسیدی که تموم شههمه دلبستگیامتو همونی که میتونیببری خستگیامتو دلت عاشق بارون مثه دستایه منکی میدونه یدونه شدی تو دنیای منتو فقط با نم بارون میشی عاشق که دلمبره واسه همه احساس تو دیوونه بشمجدیدا یاد

حسین بازدید : 83 یکشنبه 05 خرداد 1398

تو رسیدی که تموم شه
همه دلبستگیام
تو همونی که میتونی
ببری خستگیام
تو دلت عاشق بارون مثه دستایه من
کی میدونه یدونه شدی تو دنیای من
تو فقط با نم بارون میشی عاشق که دلم
بره واسه همه احساس تو دیوونه بشم
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من


دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
دیگه بیمارتم بی جونم بعد چشمای تو دیوونم
طعم دلباختنو میدونم پا به پای دلت میمونم میمونم میمونم
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

 

 

popmelo.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول جدیدن از علیرضا روزگار دانلود آهنگ بیکلام جدیدن از علیرضا روزگار دانلود آهنگ جدیدن از علیرضا روزگار کد آهنگ پیشواز ایرانسل جدیدن از علیرضا روزگار دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ جدیدن از علیرضا روزگار دانلود آهنگ جدید جدیدن از علیرضا روزگار دانلود آهنگ جدیدن از علیرضا روزگار با کیفیت 320 Download Music متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو