loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری ,دانلود آهنگ جدید تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ تو با ا

حسین بازدید : 43 یکشنبه 05 خرداد 1398

متن آهنگ تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری ,دانلود آهنگ جدید تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری,تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری ,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری ,متن آهنگ,

تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری
♬♫ میدونم سخته سمت تو بیام آره ندارم چاره این دلم گرفتاره ♬♫
♬♫ با اون چشمات دل منو تو بردی حرصمو درآوردی ♬♫
یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی

اینجوری که پیش میره حالا حالاها رو بردی


♬♫ با اون چشمات دل منو تو بردی حرصمو درآوردی ♬♫
♬♫ یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی ♬♫
اینجوری که پیش میره حالا حالاها رو بردی

 

popmelo.ir







برچسب ها متن آهنگ تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری دانلود آهنگ جدید تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری کد آهنگ پیشواز همراه اول تو با اون چشما داری تو دلم میری همیشه با من یجورایی درگیری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو