loading...

موزیک باحال درخواستی

  Download Music,متن آهنگ,کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه,دانلود آهنگ کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیک

حسین بازدید : 49 دوشنبه 06 خرداد 1398

 

Download Music,متن آهنگ,کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه,دانلود آهنگ کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه,متن آهنگ کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه,کد آهنگ پیشواز همراه اول کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه ,

                                             

دانلود آهنگ کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه


من دلم اونجاس خیلی فک کردم 
من میمونم بات قول مردونه
دوس دارم فردا وقتی فک کردم 
این دلو واسه کی خرجش کردم
اولین چیزی که جلو چشمام
 
میاد باشی دورت بگردم💞

 

یکی باید بین ما میبود که ثابت میشد حسم بهت

♪♪ باید از تو دور میشدم تا دلتنگی میشست تو دلت ♪♪

بد شدم که خوب شی با من که بین همه به چشمت بیام

تو وگرنه خوب میدونی منه دیوونه دلبر کیام دلبر کیام

دنیا میدونه تو با من جوری میدونه از من دور نی برگردی پیشم

حسم میگه همه چی حل میشه با یه بغل میشه برگردی پیشم

دنیا میدونه تو با من جوری میدونه از من دور نی برگردی پیشم

دانلود آهنگ جدید حامد خانی برگردی پیشم

حسم میگه همه چی حل میشه با یه بغل میشه برگردی پیشم

کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه

من دلم اونجاس خیلی فکر کردم من میمونم باهات قول مردونه

دوس دارم فردا وقتی فکر کردم این دلو واسه کی خرجش کردم

اولین چیزی که جلو چشمام میاد باشی دورت بگردم

دنیا میدونه تو با من جوری میدونه از من دور نی برگردی پیشم

حسم میگه همه چی حل میشه با یه بغل میشه برگردی پیشم

دنیا میدونه تو با من جوری میدونه از من دور نی برگردی پیشم

حسم میگه همه چی حل میشه با یه بغل میشه برگردی پیشم

http://javanremix.com

 

 







برچسب ها Download Music متن آهنگ کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه دانلود آهنگ کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه متن آهنگ کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه کد آهنگ پیشواز همراه اول کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه دانلود آهنگ کی دلش لرزید منه دیوونه اونکه هرچی رفت دیدش نمیتونه من دلم اونجاس خیلی فک کردم من میمونم بات قول مردونه دوس دارم فردا وقتی فک کردم این دلو واسه کی خرجش کردم اولین چیزی که جلو چشمام میا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو