loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ  من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام  من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم, من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم,کد آهنگ پیشواز هم

حسین بازدید : 79 سه شنبه 07 خرداد 1398

دانلود آهنگ  من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام  من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم, من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم,کد آهنگ پیشواز همراه اول  من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم ,دانلود آهنگ جدید  من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,Download Music,متن آهنگ  من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم ,دانلود آهنگ,

هرچه را ساختم عاقبت شکست شکست شکست
من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم
من نه آبشار من نه جویبار من نه چشمه سار
من نه سبزه و نه رود من نه بر آسمان گرم مهر دمیده ای
من نه از شاخ سرد قهر رمیده زود هرچه بود از تو بود
هرچه بود از تو بود از تو بود از تو بود من همیشه شوره زار

http://mynextmelody.ir

من همیشه دست باز من طلوع دائم نیاز من همیشه با همیشه ساختم
من همیشه در همیشه سوختم من همیشه با سوزن نگاه با نخ آرزو
روزها هفته ها ماهها سالها را به هم دوختم هرچه بود از تو بود
هرچه بود از توبود از تو بود از تو بود







برچسب ها دانلود آهنگ من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم کد آهنگ پیشواز همراه اول من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم کد آهنگ پیشواز ایرانسل من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم دانلود آهنگ جدید من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ Download Music متن آهنگ من با همیشه باختم باختم باختم باختم باختم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو