loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود اهنگ اهای دل خسته از امید عامری X دانلود اهنگ دست بردار بسه اهای دل خسته X اهنگ اهای دل خسته همه درهارو به روی من بسته X دانلود آهنگ دل من از امید عامری با کیفیت 320 X&nbs

حسین بازدید : 65 سه شنبه 07 خرداد 1398
X دانلود اهنگ اهای دل خسته از امید عامری X دانلود اهنگ دست بردار بسه اهای دل خسته X اهنگ اهای دل خسته همه درهارو به روی من بسته X دانلود آهنگ دل من از امید عامری با کیفیت 320 X دانلود اهنگ ای دل تیکه و پاره من X امید عامری باران X دانلود اهنگ دلم بغضتو بشکن X دانلود دل من امید عامری X کلیپ دل من بغضتو بشکن X دانلود آهنگ آهای دل خسته X دانلود اهنگ دست بردار بسته اهای دل خسته X دانلود اهنگ دست بردار بسه به پات کی نشسته X دانلود اهنگ دل من بغضتو بشکن با صدای دختر X اهنگ بغضتو بشکن

 

دست بردار بسته گوش کن دل خسته ، ازش دلگیرم بی اون من میمیرم

چاره ندارم ترکم کرده یارم ، ای دل عاشق و ساده ی من

دست بردار دستت آهای دل خسته ، همه درهارو به روی من بسته

اونی که رفته روزی بوده با من ، ای دل تیکه و پاره ی من

دل من بغضتو بشکن گریه کن با من ، دل من روزای خوبت همشون رفتن

دل من اونی که قلبش یکی بود با من ، دستای من به اون دیگه نمیرسن

دل من بغضتو بشکن گریه کن با من ، دل من روزای خوبت همشون رفتن

دل من اونی که قلبش یکی بود با من ، دستای من به اون دیگه نمیرسن

دانلود اهنگ سوزناک و گریه دار با صدای امید عامری به اسم دل من

اونی که عمری تورو بازی داده و رفتش ، این دل خسته از سرش زیاده

تو با دروغهاش عمری سرکاری باز میری ، اون خیانت کرده باز کم میاره

تو دیگه قلبمو اتیش نزن ، دل من دل من دل من دل من

دل من بغضتو بشکن گریه کن با من ، دل من روزای خوبت همشون رفتن

دل من اونی که قلبش یکی بود با من ، دستای من به اون دیگه نمیرسن

دل من بغضتو بشکن گریه کن با من ، دل من روزای خوبت همشون رفتن

دل من اونی که قلبش یکی بود با من ، دستای من به اون دیگه نمیرسن

دل من بغضتو بشکن گریه کن با من ، دل من روزای خوبت همشون رفتن

دل من اونی که قلبش یکی بود با من ، دستای من به اون دیگه نمیرسن

 

دانلود آهنگ 

 

https://newsong.ir/

 







برچسب ها دانلود اهنگ اهای دل خسته از امید عامری دانلود اهنگ دست بردار بسه اهای دل خسته اهنگ اهای دل خسته همه درهارو به روی من بسته دانلود آهنگ دل من از امید عامری با کیفیت 320 دانلود اهنگ ای دل تیکه و پاره من امید عامری باران دانلود اهنگ دلم بغضتو بشکن دانلود دل من امید عامری کلیپ دل من بغضتو بشکن دانلود آهنگ آهای دل خسته دانلود اهنگ دست بردار بسته اهای دل خسته دانلود اهنگ دست بردار بسه به پات کی نشسته دانلود اهنگ دل من بغضتو بشکن با صدای دختر اهنگ بغضتو بشکن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو